Poszukuję sprawdzonego alkomatu w rozsądnej cenie

28 Kwi 2016, 13:01

Witam,
Poszukuję sprawdzonego alkomatu w rozsądnej cenie. Niestety nie mam czasu łazić po sklepach więc potrzebuję namiarów na stronę gdzie będę mógł taki alkomat zamówić. Podeślecie mi coś? Patrzyłem trochę na internecie ale nie znam się na tym i ciężko mi podjąć decyzję w co zainwestować. Więc wolę jeszcze popytać.
F1 FAN
RC Auto Fant
Janik
Nowicjusz

Miejscowość: wawa

28 Kwi 2016, 15:13

Ja kiedyś zamówiłem model alcofind pro X-5 ze: [reklama] Co prawda mało go używam, ale ważne że w razie gdy będzie potrzebny to jest, leży sobie w szufladzie. Kupiłem ten model bo cena była całkiem dobra, a jest bardzo dokładny- co już sprawdziłem w praktyce.
Ostatnio edytowany przez MotoAlbercik, 28 Kwi 2016, 19:19, edytowano w sumie 1 raz
Powód: Reklama
stig01
Nowicjusz

Miejscowość: Gdańsk
Prawo jazdy: 01 01 2007
Auto: Golf IV
Silnik: 1.9 TDI 110KM
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

28 Kwi 2016, 19:20

Pytanie jeszcze, w jakim zakresie cenowym się opierasz?
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

29 Kwi 2016, 08:42

Ile chcesz na niego wydać? Tutaj masz fajne zestawienie alkomatów w różnych pułapach cenowych http://www.alkomat.com/porownanie.htm może to Ci coś pomoże.
bpa
Początkujący

Auto: volvo v40

29 Kwi 2016, 13:11

Jakiś czas temu kupowałem alkomat w lokalnym spyshopie. Jedno jest pewne- alkomat działa bez zarzutu, raz tylko oddawałem go do kalibracji.
Używam go często bo jestem kierownikiem na budowie i niestety często muszę weryfikować trzeźwość swoich pracowników.
czarny666
Nowicjusz

Miejscowość: Gdańska
Prawo jazdy: 10 11 2000
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: VW

29 Kwi 2016, 20:44