Wszystkie Micry 1,0 i 1,3 są małopalące... Silnik 1,0 16v ma 55 i 60KM,a 1,3 16v75 KM. Diesel1,5 ma 58 Km. Różnica w spalaniu tych 1,0 i 1,3 jest minimalna. Spokojnie w mieście 1,0 mieści się w 6,5l/100km.Nie wiem czy wobec tego jest sens niszczyc taki ekonomiczny silnik gazem..? O dieslu nie wiem zbyt wiele.
Silniki benzynowe są na łańcuszku rozrządu więc odpada prawdopodobieństwo zerwania paska rozrządu bo go nie ma.
Dynamika nawet najmniejszego silniczka jest bardzo dobra.
Z wad należy wymienic przede wszystkim ciasne wnętrze ,szybko zużywające się tarcze hamulcowe i niski komfort resorowania.
Ogólnie auto raczej nie sprawia kłopotu i zadbany egzemplarz nie powinien za nadto ciągnąc po kieszeni.
![Smile :)]()