Potrzebny progr. do instacji gazowej Zavoli i dobry mechanik

22 Wrz 2009, 08:19

Witam. Jak w temacie. Potrzeba mi mechanika od gazu z komputerem do zavoli. Problem mam taki, że jak odpalam samochód na zimnym silniku (rano) to przez jakieś 100 metrów samochód się dławi i nie jedzie prawidłowo. później już jest ok, chociaż jeszcze jadę na benzynie...Jedni mówią, że to wina gazu inni , że benzyny...mam chevroleta Trail Blazer 2002, 4.2 litry na gazie. Podpiąłem się pod komputer na ul. Obornickiej we Wrocławiu. Wyszły dwa komunikaty: 1. nr błędu 0172za bogata mieszanka i 2.nr błędu 0300 z angielskiego - RANDOM CYLINDER MISFIRE DETECTED. jeśli chodzi o pierwszy, to bym się nie czepiał, nie denerwował, ale drugi trochę mnie zastanawia. czy wszystko jest ok. na gazie na komputerze wyskakują różne MISFIRE-y, jak przełącza się na paliwo, jest ich o wiele mniej.może ma ktoś trafne spostrzeżenia. na początek chciałbym ustawić dobrze gaz w samochodzie,podobno gdzieś na giełdzie na gnieżnieńskiej ulicy jest dobry GAZOWNIK.(proszę o telefon) a później patrzyłbym dalej. Z drugiej strony, jak już mamy te instalacje gazowe w samochodach, czy jest możliwe żeby na komputerze żadnego błędu nie pokazywało ?. samochód dawno nie był podpinany pod kompa.
look001
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: Wrocław

22 Wrz 2009, 21:46

Dobrego gazownika od instalacji zavoli nie potrafię ci polecić, ale na twoim miejscu zmieniłbym kierunek działań. Aby samochód mógł dobrze jeździć na gazie musi dobrze jeździć na benzynie. Jeśli wyskakuje błąd 0300 na benzynie to należy z nim się uporać. Przyczyną takiego błędu jest najczęściej uszkodzony układ zapłonowy (świeca, przewód, cewka) lub układ paliwowy - wtryskiwacz. Jesteś w tej dobrej sytuacji, że masz samochód dwupaliwowy więc niektóre podejrzenia same się eliminują. W twoim przypadku wtryskiwacz być nie może bo błąd pojawia się na gazie (wtedy wtryskiwacze benzynowe są wyłączone). Jeśli objaw jest głównie na zimnym silniku, a po rozgrzaniu usterka stopniowo słabnie to także nie stawiałbym na cewkę. One gorzej się zachowują po rozgrzaniu obwodów. Zostaje zacząć od świec i przewodów wysokiego napięcia.
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
    Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
    Kierowco, uważaj na silny wiatr
    Silne podmuchy wiatru mogą być bardzo groźne dla uczestników ruchu drogowego. Kierujący jest wtedy narażony na utratę panowania nad autem, zjechanie z toru jazdy, a w skrajnych przypadkach jego pojazd może zostać dosłownie ...