Poważny problem z golfem 4

22 Paź 2013, 23:03

Pomocy
Kupiłem niedawno golfa 4 1,9 Tdi 110KM moje marzenie, zaczęło sie od tego ze nie miał wystarczającej mocu pojechałem na BOSCH Servis i tam panowie stwierdzili ze turbo sie zacina wyszło im to na kompie. Ok regeneracja kompletna turba montaż i nic dalej tak jak było (gdzieś ok. 70 KM) . Pojechałem znowu na serwis i nie ma żadnych błędów zero nawet nowy z boscha przepływomierz założyłem i dalej nic .
CO TO MOŻE BYĆ DO CHOLERY I GDZIE SZUKAĆ POMOCY JAK KOMPUTER NIC NIE POKAZUJE
diablo1308
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 20 03 2008
Przebieg/rok: 16tys. km
Auto: Golf 4
Silnik: 1,9 TDi 110 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

23 Paź 2013, 21:13

Kolego dobry mechanik przede wszystkim, może masz zapchane przewody czy coś zaczoł bym od tego, Auto ma jednak kilkanaście lat i komp nie pokaże ci szczegółowo w czym problem.
rafalo12
Nowicjusz
 
Posty: 14
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Vw Golf IV
Silnik: 1.9 TDI 110Km
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

23 Paź 2013, 23:10

A na pewno działa ta turbina??? Załącza się? Jak układ paliwowy? Filtry czyste ,szczególnie od ropy?
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5801
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

24 Paź 2013, 13:02

auto jest po wymianie filtrów paliwa oleju i cały olej rozrząd płyny itp wymiana turbo (kompletna regeneracja) turbo działa, przepływomierz również nowy ale ja mam pytanie czy to mogą być same wtryski, z tego co wiem to auto stało nikt nim nie jeździł 2 lata i moze wtryski sie zastały (zaśniedziały). Jeśli to one co co można zrobić czy to znowu wymiana następne koszta?
diablo1308
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 20 03 2008
Przebieg/rok: 16tys. km
Auto: Golf 4
Silnik: 1,9 TDi 110 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

24 Paź 2013, 16:20

Kolego zmień gości od diagnostyki:P a tak serio to powiedz mi robione miałeś logi?? jak pompa <ustawienie pompy>, zawór n75 działa poprawnie?? jak układ podciśnienia <cieniutkie wężyki> szczelne?? jak sprawdzali przepływomierz?? patrzyli pod kątem błędów czy po parametrach?? na postoju czy podczas jazdy?? a i jakie masz ciśnienie doładowania?? oczywiście pod obciążeniem, a jak ciśnienia na poszczególnych cylindrach??

A komputer pokaże wszystko tylko trzeba wiedzieć gdzie patrzeć;) i nie jedź na Bosch KTS tylko zrób dobrą diagnostykę VAGiem:)
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

24 Paź 2013, 18:01

Auto dzisiaj było w serwisie volkswagena i stwierdzono niepoprawne działanie wtrysków czyli tak jak myślałem zaśniedziałe słyszałem ze jest specjalny preparat do czyszczenia wtrysków czy ktoś coś o tym wie?????
diablo1308
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 20 03 2008
Przebieg/rok: 16tys. km
Auto: Golf 4
Silnik: 1,9 TDi 110 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować?
    Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...
    Jazda na pamięć i kierowca jak na autopilocie
    Mówi się, że praktyka czyni mistrza. W przypadku codziennej jazdy tymi samymi drogami to powiedzenie nie zawsze się sprawdza. Jazda jak na autopilocie, dekoncentracja, zmniejszona świadomość, a nawet niedostrzeganie ...

24 Paź 2013, 18:13

A na jakiej podstawie oni to stwierdzili?? wyciągali wtryski i sprawdzali je na stole jak rozpylają?? bo innej opcji sprawdzenia nie ma.
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

24 Paź 2013, 19:25

Na pewno wtrysków nie wyciągali i nie otwierali,bo koszty... Nie jestem pewny czy preparaty z półki w Auchan do czyszczenia układów paliwowych diesla na pewno poprawią stan wtryskiwaczy czyli naprawią je...
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5801
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

24 Paź 2013, 19:34

Też mi się tak wydaje a na oko, ucho czy nawet sprzętem diagnostycznym wtrysków mechanicznych nikt nie jest w stanie sprawdzić bez wymontowania nawet serwis VW:). A czy przypadkiem nie oferowali Ci nowego kompletu wtrysków łącznie ze sterującym w promocji za 0k 3tyś złotych??
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

24 Paź 2013, 19:46

Moim zdaniem powinien pojechać do mniejszego warsztatu z tradycjami i fachmanem starej daty. Ja kiedyś odebrałem Opla z wkręconymi wtryskiwaczmi pod którymi były jakieś powycinane blaszki (coś jak żyletki),bo nowe podkładki pod wtryski za każdym razem to za drogo... Myslalem ,że ich tam rozniosę na strzępy. :)
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5801
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

21 Sty 2014, 22:47

Witam, podepnę się pod wątek, bo tez mam problem z turbo (golf IV jak kolegi). Możecie mi wyjaśnić, czy regeneracja turbo się opłaca? Jutro mam wizytę w kramex.net.pl (polecenie kolegi, bo podobno to świetni fachowcy w temacie) i nie wiem, co zdecydują. Może lepiej kupić nową część? Jaki jest koszt. Podpowiedzcie mi proszę, bo wyjdę na blondi typową ;)
sylwia4012
Nowicjusz
 
Posty: 27
Auto: golf IV
Silnik: 1,9
Paliwo: Diesel

22 Sty 2014, 02:36

A kto kupuje nową turbinę do Golfa IV..? :) Albo kupujesz po regeneracji,albo zostawiasz swoją i bierzesz na podmianę inna po regeneracji lub swoją regenerujesz. :yes: Najtaniej powinna wyjść podmiana ,czyli zostawiasz swoją i bierzesz inną po regeneracji (koniecznie z gwarancją). :)
Koszty..? Będę strzelał ale zapewne pomylę się o niewiele. Regenerowanie własnej turbiny to tak do 1000zł ale może być i 700 (zależy od firmy) Nowa turbina chińska ok 1300-1500 zł. Normalnej jakości nowa to ok 2000 zł w górę.
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5801
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna