Praca w warsztacie

31 Mar 2010, 06:38

Cześć! Samochody to całe moje życie. Mógłbym się w nich babrać od rana to wieczora(i to robię). Tylko, że nigdy nie pracowałem w żadnym warsztacie(jestem samoukiem). Czy opłaca się zmienić pracę właśnie na mechanika. Obecnie pracuję w biurze podróży jako konsultant(Praca niby dobrze płatna ale mnie to nie kręci)
potyko
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2
Miejscowość: Rybnik

31 Mar 2010, 06:54

potyko napisał(a):Czy opłaca się zmienić pracę właśnie na mechanika.

Nie uwidisz,nie posmatrisz to i nie uwierzysz... :!: :!: :!: :grin:
Ja siedzę w motoryzacji prawie 40 lat/zaczynałem w czasach kiedy przy pomocy
klucza 13 i młotka mozna było zrobic rem.kap.sam. :grin: :grin: /Nie powiem tez mnie
to musiało krecic skoro tyle czasu wytrzymałem...Ale jednak w czasie kiedy faktycznie
siedziałem w kanale nie było to zbyt mocno przyjemne.Chyba w chwili obecnej dopiero
znalazłem swoje miejsce w tym temacie-praca na SKP.Trwało to dość dlugo ale
naprawdę jestem z pracy zadowolony...A Ty :?: :?: Napisałem Ci to wyzej.Moze być
tak ze jak byś nie zrobił tak pozniej mozesz załować :!: :!: Co innego hobby a co
kiedy musisz zarobić na kawalek chleba.. :!: :!: :mrgreen: :mrgreen:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 6188
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

31 Mar 2010, 11:51

No nie wiem czy praca w warsztacie jest mało opłacalna. Znalazłem stronkę, na której pensja jest całkiem całkiem, sam zobacz http://www.pensje.net/992ea7
potyko
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2
Miejscowość: Rybnik
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota silniki 1JZ-GTE i 2JZ-GTE
    Sześć cylindrów w układzie rzędowym. Pojemność: od 2,5 do 3 litrów. Zalety: dostępność i dobry potencjał do tuningu. Silniki Toyoty z rodziny JZ zyskały już status legend. Solidny żeliwny blok jest w stanie ...