Prędkość samochodu

18 Sty 2010, 15:12

Witam
Posiadam Leona 2000 1.9 TDI z chipem ze 110 koni na 140 i mam taki problem a więc tym autem moge jechać najwięcej 130km/h Czy to nie za mało trochu? Jestem początkującym kierowcą, dlatego chce się was poradzić. Czy da się jakoś zrobić aby jechał wiećej? bo przeciez 130 km/h na 140 koni i 1.9 TDI to troche mało, dodam, że auto ma ASV czyli kontrole antyposlizgową, ale to chyba nie ma znaczenia. Macie jakieś rady albo wnioski?
magik22
Początkujący

Miejscowość: Gdańsk
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.9 TDI
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

18 Sty 2010, 15:19

To za mało o jakieś 100 km/h :mrgreen: Obroty rosną a auto nie jedzie?
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Matplaneta
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2013

18 Sty 2010, 15:29

Tak na 5 biegu gaz daje już do końca i przy około 120-130 dalej nie idzie
magik22
Początkujący

18 Sty 2010, 15:34

a jak się zachowuje podczas przyśpieszania? czy na innych biegach ma pełen zakres obrotów?
Serce bije w tempie obrotów maszyny
bodziokardasz
Zaawansowany

Miejscowość: Czarna Ziemia

18 Sty 2010, 16:06

tak przyspiesza dobrze , chodz zobacze jeszcze czy na jedynce jak wcisne gaz cały to czy pójdzie wskaźnik do końca i napsize w tedy

[ Dodano: Pon Sty 18, 2010 16:42 ]
A więc tak:
na jedynce wcisnąłem gaz do spodu i było ponad 5 tys. obrotów na 6 wiec chyba to jest dobre
magik22
Początkujący

18 Sty 2010, 21:50

To znaczy że masz skopanego chipa, tico czy sejczęto jadą więcej niż 130km/h :razz: I pytanie czy przyśpiesza jak 140 koni, czy też inaczej... Masz jakieś porównanie? Tak czy inaczej musisz z tych jechać tam gdzie ci montowali chipa, no chyba że takiego już kupiłeś, to problem...
ACSznycel
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 12
Miejscowość: z nienacka

18 Sty 2010, 22:22