Czerwona kontrolka z akumulatorem to kontrolka "braku ładowania" - alternator i jego obwód. Akumulator słabł coraz bardziej i dlatego systemy elektroniczne w samochodzie zaczęły wariować. Z tego co czytam nie sądzę byś znał się na robieniu takich rzeczy, więc radzę oddać samochód do elektryka.
Klakson to na 99,9% oddzielna sprawa, pewnie trzeba go przeczyścić i tyle. To możesz zrobić sam jeśli bardzo chcesz ale również możesz już poprosić elektryka jak u niego będziesz... Niech zrobi to od razu. Na początku weź woltomierz i sprawdź czy do samej "trąbki klaksonu" dochodzi 12v - na masie, + na wejściu (na kablu który tam dochodzi) . Napięcie pojawia się oczywiście tylko przy wciśniętym "przycisku klaksonu". Pozwolę sobie obstawić że to albo brak masy na samym klaksonie (trzeba przeczyścić miejsce mocowania klaksonu to nadwozia i jeśli jest to łączenie dodatkowego kabla masowego i na klaksonie i na nadwoziu), albo styki w kierownicy do przeczyszczenia albo kostka pod tablicą zegarów, również do przeczyszczenia .
Pozdrawiam
![Uśmiechnięty :)]()
.