17 Lut 2008, 20:04
Na sam początek sprawdz szczelność przewodów paliwowych.Żeby sprawdzić szczelność przewodów,nalezy najpierw podczas lekkiego przygazowania sprawdzić,czy pod samochodem nie robi się gdzieś kałuża(samochód powinien stać na podłożu betonowym lub asfalcie,żeby było widać plamę benzyny).Jeżeli nic nie będzie kapać,to między filtr paliwa,a gaźnik,nalezałoby podłączyć weżyk paliwowy przeźroczysty(chyba,że takowy już masz podłączony) i obserwować podczas gazowania samochodem,czy w tym wężyku nie lecą bąbelki powietrza.Jeżeli tak będzie,to oznacza to,że w przewodzie paliwowym jest jakaś mała dziurka,przez która jest zasysane powietrze.
Jeżeli przewody będą dzczelne,to zainteresować należałoby się po kolei - pompką paliwową,filtrem paliwa i gaźnikiem.Należałoby też sprawdzić ustawienie zapłonu/Nie rozumiem tylko,po co jeden z mechaników wymieniał łożyska w alternatorze?Chyba przy okazji...
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...