Zamierzam za okolo 1.5 roku kupic autko do dosc czestego uzytkowania bardziej na trasy w formie:
- sedan, kombi, badz ewentualnie van - ok dwulitrowy diesel - interesuja mnie wylacznie silniki na pompie (chyba ze polecacie jakies dobre pompowtryski) - wiek autka okolo 10 lat - stosunkowo male spalanie - nie traktuje autka jako wyscigowki - latwa dostepnosc czesci i to samo jesli chodzi o naprawy (glownie zawieszenie, silnik i eleketryka) - marka i model nie jest dla mnie istotna, gdyz nie jestem rasista samochodowym i nie mam urazu do zadnej marki - cena to maximum 20 tys
Mikson88 napisał(a):Zamierzam za okolo 1.5 roku kupic autko do dosc czestego uzytkowania bardziej na trasy w formie:
to napisz tu na forum za okolo 1,5 roku a nie teraz, w tym momencie samochod ktory kosztuje 20tys po tym okresie czasu bedzie kosztowal kilka tysiecy zlotych mniej , wiec proponowanie czego kolwiek jest bez sensu
To racja, ze bedzie kosztowal mniej, ale za poltora roku juz chce byc pewny jakie autko wybrac, a nie ze kupie jakiegos diesla -a z nimi to roznie i rozniscie bywa - i beda problemy, bo np ta marka jest trefna itp itd.
Tak wiec prosze jednak o te podpowiedzi kolegow i kolezanki
Autko ladne zarowno jak i w sedanie jak i w kombi, tylko sam silnik jest na pompie wtryskowej czy pompowtryskach? Jaki najlepiej brac, w sensie litrazowo i po wzgledem ilosci koni?
Czy byś brał TDCI czy TDDI to obydwa są na pompie.Jeżeli chodzi o diesle to mondeo ma tylko 2 o poj. 2.0l.(4 jeżeli bym się rozdrabniał)jeden 2.0 TDCI 130km i 115km jeden 2.0 TDDI 90km(bodajze do 2002r)i 2.0 TDDI 115km.Różnią się tym że TDCI ma wtryski commonrail i jest cichszy ale jest bardziej awaryjny,a TDDI to zwykłe wtryski.Jest jeszcze jeden ale on ma poj 2.2 l.
"Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty - dla szybkich kierowców"-Colin McRae
DS E-TENSE FE 19 - bolid Formuły E nowej generacji Bolid Formuły E nowej generacji został zaprezentowany na torze. DS E-TENSE FE 19 ma za sobą pierwsze kilometry, które pokonał w pobliżu siedziby DS Performance w Wersalu. Próba nie była ścisłym testem – ...
Najczęściej popełniane błędy podczas zakupu opon online Trendy zakupu opon zmieniają się i coraz częściej kupujemy online bo tak wygodniej i szybciej. Wszystko jest dobrze o ile mamy odpowiednią wiedzę i wiemy jakich opon potrzebujemy do naszego samochodu. Często jednak zmieniamy ...
Czyli polecalbys jesli chodzi o te silniki diesla TDDI? Zalezy mi mi na tym zeby ten wlasnie motorek byl mniej awaryjny. Silnik moze byc 2.2 rowniez jesli taki jest. A jak to wyglada pod katem spalania? Im wiekszy tym wiecej pali? Poza tym jakie tam jest zawieszenie? W sensie wielowahaczowe tak jak w passatach czy pojedyncze kolumny persona?
Tak szczerze to najbardziej polecał bym TDDI,tyle że on nie występuje po liftingu (po 2004r.).Co do silnika 2.2, to spalanie będzie się różnić o ok. 0.5l,góra litr,Zawieszenie w mondeo to Mcperson.
"Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty - dla szybkich kierowców"-Colin McRae
Czyli podsumowujac z fordowskich diesli najlepiej wziasc mondeo mk3 z silnikiem 2.0 lub 2.2 TDDi tak? A ktory rocznik najlepiej i jaki przebieg? Z drugiej strony ten TDCi mnie tez kreci, np moj dobry kolezka ma tego mk3 rocznik 05, 130 koni TDCi i przez 2 latka poza podstawowa kosmetyka w sensie wymiana olejow itp wymienil z rzeczy mechanicznych tylko lozysko a silniczek rakieta i ogolnie calkiem fajne autko jesli chodzi o miejsce w srodku, przyspieszenie, spalanie itp itd.
A co myslisz o np oplu vectrze C z tym motorkiem 2.2 125 kucy? Tylko tak samo jak tam jest z wtryskiem, pompa czy pompowtryski? Szukalem w necie o tym ale nie moge znalezc, gdyz roznie ludzie o tym pisza.
Co do Oplów to nie do mnie:).A co do tych dieseli to cię poprawie 2.0 TDDI i 2.2 TDCI(155km).Roczniki najlepsze po 2003/2004 roku(po liftingu).Ja też mam 2.0 TDCI i jeżdżę od 4 lat bez problemów.
"Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty - dla szybkich kierowców"-Colin McRae
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.