Przejrzałem ten wydruk z pomiaru geometrii i nie widzę na nim nic drastycznego.Parametry geometryczne pojazdu są zgodne z zalecanymi przez producenta przy małym ale a mianowicie:
1/kąt pochylenia koła przedniego prawego jest w + a koła lewego w -.Jest to parametr który ma wpływ na sciąganie a w tym konkretnym przypadku właśnie w prawo.
2/nie wiem co to są za wartości w poz.pochylenie sworznia zwrotnicy..
![Question :?:]()
skąd one się wzieły..
![Question :?:]()
Dzisiaj specjalnie kukalem w pracy i ten model ma wartości w granicach 10 stop./+_ 30 min/.Dalczego nie ma zadnych wartości po pomiarze koncowym...
3/dlaczego nie wykonali max.skrętów układu kierowniczego...
4/w samochodzie masz przekładnię kierowniczą "zwykłą" czy elektryczną...
![Question :?:]()
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.