09 Maj 2022, 09:43
Dużo czasu minęło od próby płatności? Czasem ponowienie płatności będzie nie możliwe aż nie zostanie anulowane w systemie. Być może tu też tak to działa.
Spróbuj jeszcze przez stronę internetową. Tu masz info odnośnie odnowy subskrypcji:
Sprawdzanie subskrypcji usług LIVE
Stan subskrypcji możesz sprawdzić w dowolnej chwili. W menu głównym dotknij opcji Usługi , a następnie opcji Moje usługi.
Urządzenie TomTom informuje również o zbliżającym się momencie wygaśnięcia subskrypcji usług LIVE.
Więcej informacji na temat subskrypcji usług Live oraz warunków płatności znajduje się na stronie internetowej tomtom.com/services.
Odnowienie subskrypcji usług LIVE w urządzeniu
W menu głównym dotknij opcji Usługi , a następnie opcji Moje usługi.
Wyświetlony zostanie aktualny stan usług LIVE.
Dotknij usługi, której subskrypcję chcesz odnowić.
Urządzenie potwierdzi, że chcesz odnowić subskrypcję.
Dotknij opcji Tak.
Żądanie odnowy zostanie wysłane do firmy TomTom. Następnie należy dokończyć płatność online, przed upłynięciem terminu wyświetlanego w urządzeniu.
Odnowienie subskrypcji usług LIVE na stronie TomTom
Otwórz stronę tomtom.com/getstarted, aby zainstalować aplikację MyDrive Connect (jeśli nie została jeszcze zainstalowana), która umożliwi korzystanie z konta MyDrive.
Kiedy pojawi się komunikat, podłącz urządzenie do komputera, używając kabla USB. Następnie włącz urządzenie.
Ważne: wtyczkę USB należy podłączyć bezpośrednio do portu USB w komputerze. Nie należy korzystać z koncentratora (hub) USB lub portu USB w klawiaturze lub monitorze.
Otwórz sekcję Usług LIVE.
Sprawdź stan subskrypcji i kliknij usługę, której subskrypcję chcesz odnowić.
Zostaniesz poproszony o podanie szczegółów dotyczących płatności.
Wprowadź szczegóły płatności i zakończ transakcję.
Subskrypcja została odnowiona.