REKLAMA
Dzień dobry pierwszy raz skusiłem się napisać temat na forum przeważnie wyszukuję ale tym razem nie znalazłem. Mianowicie zrobiłem dziś pomiar ciśnienia w cylindrach oto wyniki:
-1 cylinder 3,8 Bara
-2 cylinder 8 Barów
-3 cylinder 16 Barów
-4 cylinder 16 Barów
Po próbie olejowej wyszły następujące wyniki:
-1 cylinder 5 Barów
-2 cylinder 11 Barów
-3 cylinder 20 Barów
-4 cylinder 20 Barów
Więc nie będę się pytał ile to będzie kosztowało itd. po prostu chcę to naprawić i teraz pytanie czy pierścionki poleciały czy zawory bądź gniazda zaworowe chyba , że uszczelka pod głowicą pomiędzy cylindrami dmucha. Objawy które mnie zaniepokoiły to ciężkie odpalanie poranne oraz dymienie przy odkręceniu korka wlewu oleju , olej też łyka jak bocian żabę . Brak odczuwalnego spadku mocy. Ciekawostką może być to , że jakieś 30 tyś. km temu jeździłem na przestawionym rozrządzie o 3 ząbki w lewo na wałku ssącym. No i całe te 30 tyś. km zrobiłem na spalaniu stukowym.