REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
A co pomoże w tym przypadku wymiana świec? Nowa będzia zalana i sytuacja się powtórzy.danio96 napisał(a):Mechanik zaproponował wymianę świec, a w ostateczności uszczelniaczy zaworowych.
A skąd wiesz jaka była wtedy temperatura silnika, to że jest uszkoszony termostat nie oznacza że silnik jest zimny tylko niedogrzany i może mieć temperaturę około 60-70 stopni.danio96 napisał(a):Ciśnienie 13barów na wszystkich cylindrach, więc ok. Poprzedni pomiar pokazał 7-8barów, tyle że był uszkodzony termostat, czujnik temperatury cieczy chłodzącej, czyli test na zimnym silniku
Tak.danio96 napisał(a):Mógł przez to tyle palić? W zimę ok 18l w mieście, ale z uszkodzonym termostatem i czynnikiem temp.
Jeżeli masz ciśnienie około 13 bar na wszystkich cylindrach to tu raczej jest ok i trzeba się przyjrzeć uszczelnaczom zaworów i uszczelce pod pokrywą zaworów.danio96 napisał(a):Czytałem że da się sprawdzić czy wina leży po stronie uszczelniacza czy może pierścieni po wydechu. Da się w ten sposób sprawdzić?
Kacper napisał(a):A co pomoże w tym przypadku wymiana świec? Nowa będzia zalana i sytuacja się powtórzy.
Kacper napisał(a):A skąd wiesz jaka była wtedy temperatura silnika, to że jest uszkoszony termostat nie oznacza że silnik jest zimny tylko niedogrzany i może mieć temperaturę około 60-70 stopni.
Kacper napisał(a):Tak.
Kacper napisał(a):Jeżeli masz ciśnienie około 13 bar na wszystkich cylindrach to tu raczej jest ok i trzeba się przyjrzeć uszczelnaczom zaworów i uszczelce pod pokrywą zaworów.
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]