Problem z felgami, co z tym zrobić? (ZDJĘCIA)

11 Kwi 2017, 09:18

Witam wszystkich użytkowników :) ,

Przez sezon zimowy przechowywałem moje koła w magazynie u właściciela wulkanizacji z której korzystam od lat. W ubiegłym tygodniu założyłem je razem z letnimi oponami. O to co się z nimi stało przez zimę widać na zdjęciach poniżej. Nie da się tego sczyścić. To chyba popękany odpadający lakier :angry:

Jestem laikiem, proszę o porady co mogę zrobić żeby uratować te felgi?? :? . Dodam, że rok temu o tej porze były w stanie idealnym.

Proszę o pomoc i jakieś wskazówki co robić? :twisted:
Civic9000
Obserwowany

Prawo jazdy: 01 01 2012
Auto: Honda Civic

11 Kwi 2017, 11:22

Na twoich felgach zaczął się proces utleniania aluminium i pojawiły się tzw. wżery na tych polerowanych miejscach. Być może da się to uratować. Potrzebujesz pasty do aluminium wiertarki z regulacją obrotów lub polerki i filcu polerskiego do aluminium. Polerowanie trwa dosyć długo ale jest spora szansa że da się to jeszcze uratować. Musisz tylko uważać żeby nie przegrzać i nie trzymając w jednym miejscu zbyt długo podczas polerowania.
Kacper
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

11 Kwi 2017, 17:23

Kacper napisał(a):Być może da się to uratować
muszę was zmartwić ale nie da się tego uratować. Oryginalne felgi są specjalnie polerowane i lakierowane też specjalnym lakierem bezbarwnym. Istnieją 2 sposoby naprawy.
1. Polakierowane felg srebrną bazą w tych miejscach i oczywiście bezbarwny
2. Zdarcie odpadajacego lakieru bezbarwnego gladzenie powierzchni polerowanie filcem i tu mamy mały problem
-pozostawienie felg po samym polerowaniu będzie miało krótkotrwały efekt, potem zrobią się sine,matowe