Problem z gaźnikiem Aisan w CC 704 z 97 roku

08 Lut 2012, 17:20

Witam


Wczoraj przestało mi działać ssanie w samochodzie, pojechałem do znajomego i tam znaleźliśmy jedno cięgno, które powinno być podłączone do ssania, a nie było (cięgno sterowane było taką pompką ktora jak mi się wydaje po prostu je automatycznie odciagała, gdy silnik był ciepły. Założyłem je z powrotem i wszystko działo. To znaczy działało dziś rano. Przed chwilą wjechałem na parking i dla sprawdzenia wyciągnąłem wajche od ssania i przegazowałem samochód. Zazwyczaj skutkowało to tym, że przy ciepłym silniku obroty rosły do jakiegoś poziomu i tak sobie chodził na wysokich obrotach. Jednak teraz po dodaniu gazu auto nie zostało na wyższych obrotach, tylko powróciło do standardowych obrotów biegu jałowego. Sprawdziłem, cięgno siedzi na swoim miejscu i nie bardzo wiem co dalej czynić. Macie jakieś pomysły? Ewentualnie polecicie jakiegoś szpeca od koreaińskich gaźników w Rybniku?


Patrząc na te zdjęcie chodzi mi o cięgno podłączone do elementu nr11
http://www.imagebanana.com/view/nrxsacq ... oard02.jpg
antos90
Nowicjusz
 
Posty: 45
Miejscowość: Z południa
Prawo jazdy: 01 01 2008
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volkswagen Golf IV
Silnik: 1.9 TDI 160KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

08 Lut 2012, 17:29

kurde co jest z tym ssaniem w cinquecento,kolega też ma taki sam problem tylko że w weberze i nie może odpalic auta bo ssanie wogóle nie chodzi.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany
 
Posty: 981
Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

08 Lut 2012, 17:34

Ja go bez ssania odpale bez problemu, tylko jest to dość uciążliwe i drogie, bo auto wtedy trzeba trochę przygazować zanim się ruszy, a potem spalanie rośnie i do tego przez pierwsze pare kilometrów trzeba uważać żeby auto nie zgasło, do tego potrafi nim szarpać. Jechać się da, tylko po co?
antos90
Nowicjusz
 
Posty: 45
Miejscowość: Z południa
Prawo jazdy: 01 01 2008
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volkswagen Golf IV
Silnik: 1.9 TDI 160KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego trzeba posiadać ubezpieczenie motocykla?
    Ubezpieczenie motocykla jest obowiązkowe podobnie jak w przypadku samochodu. Warto sprawdzić, ile kosztuje ubezpieczenie motocykla na rynku, bo oferty TU różnią się od siebie. W wyborze najkorzystniejszej polisy pomaga ...
    Przygotuj auto do zimy
    Przed sezonem zimowym warto zainteresować się, czy nasze auto jest do niego przygotowane. A co trzeba zrobić, by tą zimę przejeździć bez problemów? O oponach zimowych pisał nie będę, bo to temat znany każdemu. ...