09 Gru 2011, 15:26
Nie sądzę żeby to była sonda lambda. Przede wszystkim wzrosłoby spalanie .Ja tam nadal stawiam na problem elektryczny.Może to cewka? To tak wygląda,że podczas jazdy na lpg idzie odczyt,że silnik jest gaszony i błyskawicznie w ponownym rozruchu.Dlatego pstryk i chodzi na ułamek sekundy na benzynie i znów pstryk i już cyka na lpg,bo temperatura jest odpowiednia na przerzucenie na gaz.Ten cykl może się powtarzać kilkakrotnie od razu po sobie i na kontrolkach masz "dyskotekę". Jeśli jest tak jak mówię,to na zimnym silniku do 15-20stC(do temp. przerzucenia na lpg) to się nie dzieje.Pojeździj na benzynie i zobacz czy auto też się dławi,czy wyskakuje "check" czy wogóle coś się z nim dzieje.Jeszcze się trochę dziwię jak ty sam regulujesz tę sekwencję..?
Tak więc najpierw bym się przejechał do elektryka i sprawdził cewkę oraz może czujnik Halla,a póżniej niestety gazownik.