Problem z instalacją gazową w Matizie.

04 Lis 2008, 01:22

Witam. Jestem nowy na forum więc proszę nie wyśmiewać mnie że mam Matiza na gaz ;) (jestem biednym studentem wiec oszczedność to podstawa). Problem mam następujący. Jadąc na instalacji gazowej (z nagrzanym porządnie silniczkiem albo też zimnym) na obojętnie którym biegu wciskając gaz do deski samochód spada z obrotów i nie reaguje na gaz do momentu redukcji biegu. Na paliwie nie ma z tym problemu, tylko na gazie. Co to może być ? Jak myślicie ? Czy ktoś spotkał się z takim problemem ? Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam jako nowy forumowicz.
maslosky
Nowicjusz

04 Lis 2008, 18:44

Ja proponuję podczas jazdy na LPG i podczas rozpędzania się,nie wciskać pedału gazu do podłogi,tylko równomiernie go wciskać w stosunku do prędkości - to nie to samo sterowanie co w benzynie.Dodatkowo,jeżdżąc w ten sposób,marnujesz LPG,które uchodzi do atmosfery - ta instalacja nie ma wężyka powrotnego LPG do baku,więc nadmiar musi się gdzieś ulatniać...
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

04 Lis 2008, 21:17

No i tu pojawia sie problem, bo to nie tak ze ja go na malych obrotach wciskam do dechy... przyspieszalem stopniowo i stwierdzilem ze to niebezpieczne bo podczas wyprzedzania w trasie raz mialem taka sytuacje ze musialem przycisnac bo bym sie nie zmiescil i spadl mi z obrotow. dobrze ze wyprzedzany to zauwazyl i mnie puscil...
maslosky
Nowicjusz

04 Lis 2008, 22:56

A kolega wymieniał filterek gazu ?