Problem z klimatyzacja w audi a3

30 Kwi 2009, 16:19

Witam! Postanowilem napisac tutaj z nadzieja ze ktos podpowie mi mniej wiecej co sie moze dziac w moim aucie a dokladnie z klimatyzacja! Mam audi a3 1.9 tdi rok 99. Od pewnego czasu zrobilo sie bardzo cieplo i wlasnie w tym momencie odkrylem ze cos jest nie tak. Klimatyzacja jak do tej pory wszystko gralo, ale po zimie stwierdzam ze juz nie chlodzi. Pomyslalem ze nie ma gazu i trzeba nabic, wiec pojechalem.Nabili mi gaz, sprawdzili szczelnosc i ok, zmienilem filtr i odgrzybilem- ale niestety sprezarka nie wlancza sie wogole i nie chlodzi tylko wieje zwyklym powietrzem. Na wyswietlaczu pokazuje wszystko ok- pojawia sie zniezynka ale sprezarka stoi w miejscu i ani rusz. Mechanik podpia ja jak to nazwal na ostro i ruszala ale samoczynnie sie nie wlancza!!! Jestem laikiem samochodowym i nie mam pojecia co to moze byc za powod ale nie chce jechac do mechanika bez wiedzy bo nie stac mnie na eksperymenty ze wszystkim a wiemy jacy sa mechanicy! Czy ktos moze mi pomoc? Bardzo bym prosil i z gory dziekuje.
Toninho
Toon Van Dijk
Nowicjusz

Miejscowość: Rzeszow

30 Kwi 2009, 17:17

a zepnij na któtko czujnik cisnienia gazu w układzie klimatyzacji
mlody861
Zaawansowany

Miejscowość: ok Warszawy

30 Kwi 2009, 17:37

ok sprobuje! Tylko musze ustalic ktory to jest najpierw- bo tak jak mowilem jestem zielony!!! Czyli mam go wypiac i zapalic? Czy jak?
Toninho
Toon Van Dijk
Nowicjusz

30 Kwi 2009, 18:03

Witam.
Czujnik ciśnienia jest walnięty.
Musisz jechać do tego warsztatu co napełniali Ci klime i oni go wymienią.
Sam tego nie rób bo wypuścisz cały czynnik w atmosfere.
Oni muszą najpierw zrobić odzysk czynnika z układu, pózniej wykręcić czujnik i wkręcić nowy. Następnie muszą wykonać próżnie i jak wszystko będzie OK to napełnią układ nowym czynnikiem.
Pozdrawiam :smile:

[ Dodano: Czw Kwi 30, 2009 19:05 ]
Napewno klima będzie chodziła tak jak w książce pisze
Calitrri 80
Calitrri1980
Nowicjusz
Awatar użytkownika