Problem z Mercedes W124 300CE

09 Paź 2013, 20:42

Jeżeli odpala na paliwie z wtryskiwacza rozruchowego to problem jest po stronie urządzenia wtryskowego. W układzie tym są dwie pompy paliwowe i ciśnienie paliwa ponad 4 atm. Sprawdź czy klapa spiętrzająca się nie zaciera. W czasie kręcenia rozrusznikiem można obserwować jej wychylenia i dodatkowo docisnąć ją palcem.
W układzie tym nie ma żądnego komputera, jest tylko analogowy sterownik który koryguje dawkę paliwa do wskazań sondy i bez niego ten układ też będzie pracował.
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704

25 Paź 2013, 07:12

Przecież jakby to było immo to by w ogóle nie zapalił samochodu,może to coś z pompą paliwa?
mobileIS
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 453
Zdjęcia: 64
Prawo jazdy: 18 05 2013
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW GOLF 3
Silnik: 1.8 KAT 90 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

25 Paź 2013, 07:29

mobileIS napisał(a):Przecież jakby to było immo to by w ogóle nie zapalił samochodu,


Zapaliłby, są takie co uruchamiają silnik na pare sek a potem samoczynnie gaśnie. I nie mów, że nie, bo akurat z różnymi typami immo się spotykałem pracując w warsztacie, nie które wgl nie zapalały, nie które zapalały na parę sekund.
NooControl
Początkujący
 
Posty: 119
Prawo jazdy: 14 11 2012
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Szukam

25 Paź 2013, 07:33

Okey,wydaało mi się jednak,że nie zapali,ale skoro twierdzisz,że były takie przypadki co zapalały na pare sekund to zwracam honor. :)
mobileIS
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 453
Zdjęcia: 64
Prawo jazdy: 18 05 2013
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW GOLF 3
Silnik: 1.8 KAT 90 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

25 Paź 2013, 07:43

mobileIS napisał(a):Okey,wydaało mi się jednak,że nie zapali,ale skoro twierdzisz,że były takie przypadki co zapalały na pare sekund to zwracam honor.


Ba, nawet znam jeden przypadek (ale to już zabezpieczenie założone przez właściciela), że odpaliłeś, a ten po 3 sekundach zaczął mordę drzeć, i nie szło wytrzymać :D Nawet jak odłączyłeś zapłon dalej się darł ;/ I to było jakieś głupie miejsce do wyłączenia tego.
NooControl
Początkujący
 
Posty: 119
Prawo jazdy: 14 11 2012
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Szukam

25 Paź 2013, 07:48

hehe różne niespodziani nieraz czychają w samochodach :) he Pozdrawiam,NooControl masz jakieś materiały na temat alarmów? (cokolwiek)
mobileIS
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 453
Zdjęcia: 64
Prawo jazdy: 18 05 2013
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW GOLF 3
Silnik: 1.8 KAT 90 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    [2018] Alpine A110
    Przez kilka ostatnich lat słyszało się tylko o znikaniu kolejnych marek. W końcu mamy jakąś reaktywację. Francuski Alpine (nie, nie producent car audio) przedstawił model A110 nawiązujący do protoplasty. Technicznie - 1,8 ...
    Zbyt zmęczony, żeby wracać!
    Przed nami ostatnie dni wakacji i nieuniknione powroty do domów. To, jak będzie przebiegała podróż, zależy w dużej mierze od naszego przygotowania. Powroty z wakacyjnych wyjazdów mogą okazać się problematyczne, ...

25 Paź 2013, 08:03

Nie wiem co rozumiesz mówiąc "materiały". Czy zakładanie cię interesuje czy coś innego. Ogólnie nic nie posiadam, a żeby kombinować przy kabelkach to trzeba mieć tą podstawę w główce ;c
NooControl
Początkujący
 
Posty: 119
Prawo jazdy: 14 11 2012
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Szukam

25 Paź 2013, 08:41

no jakies pomoce naukowe :) heh
mobileIS
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 453
Zdjęcia: 64
Prawo jazdy: 18 05 2013
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW GOLF 3
Silnik: 1.8 KAT 90 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994