Problem z nagłośnieniem do auta.

18 Sie 2009, 13:26

Witam!
Nie znam się zbytnio na nagłośnieniu. Posiadam radio z CD LG LAC2800R. I Chciałbym sobie dokupić tubę:
[link do oferty na Allegro wygasł]
lub
[link do oferty na Allegro wygasł]

I mam pytanie. Czy da się w ogóle podłączyć coś takiego pod moje radio i czy ten sprzęt z allegro jest dobry czy raczej lipa? Może znacie jakąś lepszą i niedrogą tubę?

Byłbym wdzięczny za poradę.

Pozdrawiam
bilinek
Nowicjusz

Miejscowość: Wrocław

18 Sie 2009, 22:05

o ile sie nie myle to jest mozliwosc rozbudowy o wzmacniacz tego radyjka tylko ze tuba to nie za bardzo dobry pomysl jak chcesz miec naprawde cos dobrego .... szczegolnie te ww ....
Części Vectra C atrakcyjne ceny
gigit
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kołobrzeg

19 Sie 2009, 00:27

To w takim razie co polecasz?
bilinek
Nowicjusz

19 Sie 2009, 14:49

polecam zakup suba np Hertz es 250 + wzmacniecz a skrzyneke zrobic samemu ... tuba jednak nie zagra tak jak skrzynia

jakiej muzyki sluchasz bo to jest tez wazne przy doborze sprzetu ale mysle ze ten sub bedzie dobry co do wzmacniacza to chyba najlepszym wyborem bedzie zakup uzywki ....
gigit
Początkujący
Awatar użytkownika

19 Sie 2009, 16:42

słucham muzyki klubowej, rnb, hip-hop itd.
bilinek
Nowicjusz

19 Sie 2009, 17:05

bilinek napisał(a):słucham muzyki klubowej, rnb, hip-hop itd.

to ten glosnik bedzie OK
gigit
Początkujący
Awatar użytkownika

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
    Rejestracja samochodu z zagranicy krok po kroku