REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Rokiko napisał(a):Przy jeździe na LPG nie powinno się schodzić poniżej 1/3 baku. Paliwo i tak trzeba co jakiś czas tankować i lepiej jak jest go więcej (ponad połowę baku) szczególnie w okresie zimowym.
Racja tylko że i tak musi na nią wydaćgalakty napisał(a):No ale nie po to ktoś zakłada LPG żeby na benzynę wydawać
Wewnątrz zbiornika unoszą się opary benzyny wypierając wilgoć. Chyba że ktoś zatankuje paliwo z wodą lub zbiornik albo i wlew jest nieszczelny . 10 lat wożę prawie pusty zbiornik i nic się nie dzieje. Przebieg auta to 300 tys. km i ma się dobrze. To fabiana pierwsza z tym czeskim motorem . A i pompę paliwa nie wymieniałem . Jest zrobione jej odcięcie po przełączeniu na LPG.Rokiko napisał(a):Z tą wilgocią najgorzej jest w okresie jesienno zimowym.
Rokiko napisał(a):Racja tylko że i tak musi na nią wydać czy będzie utrzymyał cały czas pół baku czy rezerwę to w dłuższym okresie czasu wyda tyle samo
Skrzynia napisał(a):Na początku podstawy sprawdź, jak stare są filtry benzyny i gazu, czy akumulator ma odpowiednie napięcie przy odpalonym/zgaszonym silniku, czy na na postoju coś nie kradnie prądu czy styki między akumulatorem, rozrusznikiem i alternatorem są w dobrym stanie. Nie zaszkodzi sprawdzić takich rzeczy. Chociaż mam wrażenie jakby to miała być świeca któraś za słaba iskra przy zimnej mieszance i hamuje ostro rozpędzanie tłoków. Bo rozrusznik to chyba nie, chociaż na zimnym 3.2litra ruszyć to trochę wysiłek i może już czas przychodzi po niego?