Problem z odpalaniem po zimie

11 Kwi 2017, 16:06

Witam,

Auto stało przez zimę a ja kompletnie zapomniałem o akumulatorze i go nie odłączyłem. Oczywiście akumulator się rozładował, po zimie go naładowałem i było wszystko w porządku tylko zauważyłem, że klema + jest pęknięta ale nie miałem czasu wtedy jej wymienić. Dziewczyna jeździła nim trochę i palił normalnie na tej pękniętej ale w końcu przestał. Przyjechałem szybko i wymieniłem klemę, odpaliłem od jakiegoś kierowcy kablami i pojechałem. Po krótkim postoju około 30 min zapalił normalnie i wszystko ok a na drugi dzień rano nawet nie ma mowy :/ radio gra, kontrolki się świecą ale nie ma tyle prądu żeby odpalić. Auto to mazda 323f bj 1.5 benzyna. Ktoś mi doradzi co mam zrobić bo nie znam się za bardzo i łudzę się, że nie będę musiał kupować nowego akumulatora. Podłączając nową klemę zdjełem tylko trochę izolacji i wcisnęłem kable po czym złapałem jedną śrubką i zacisnełem ponieważ były za grube i druga śrubka nie dostała no ale trzyma się to nawet na jeden mocno więc nie wiem ( stykają się przewody). Ktoś coś doradzi?

PS. Przepraszam, że tak chaotycznie to napisałem.
pyrson
Obserwowany

Prawo jazdy: 01 01 1917
Przebieg/rok: 16tys. km
Auto: bmw e38 l7
Silnik: 5.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2001

11 Kwi 2017, 16:44

Pierwsze sprawa to musisz ta kleme porzadnie skrecic. Jak za krotkie sruby to zmien na dluzsze. No i akumulator do sprawdzenia
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

12 Kwi 2017, 10:01

Zrób tak jak radzi @Kao i ja bym jeszcze sprawdził ten akumulator jakie ma napięcie spoczynkowe po około 3 godzinach od ostatniego czasu kiedy był uruchomiony silnik i było ładowanie aktywne.