Vw polo i akumulator

29 Mar 2017, 15:37

Moi Drodzy!
pisze do Was fachowcow, poniewaz jestem kobieta i licze, ze mnie uspokoicie bo nie znam się w temacie zbytnio :oops:
Kilka miesięcy temu kupiłam akumulator nowka i dzisiaj zostawiłam przez przypadek pod blokiem swiatla ( te malutkie..postojowe chyba o ile się nie myle) .
Cale szczęście na około 2h i mily sąsiad powiadomil mnie o tym fakcie -za co ogromnie jestem mu wdzieczna.
Zeszlam na dol i auto odpalilo bez zadnego problemu. Od razu pojechałam mimo wszystko nim na przejazdze i zrobiłam ze 20 km.
A teraz siedze i się doslownie zamartwiam czy ten akumulator już został bardzo uszkodzony??? czy będzie z nim dobrze.
Proszę o uspokojenie mnie bo z tego wszystkiego nie będę mogla spac.
aronia85
Obserwowany

Auto: VW Polo
Silnik: diesel 1,4 tdi
Paliwo: Diesel

30 Mar 2017, 14:24

Śpij spokojnie :ok:
zielonek
Aktywny

Auto: P 206

02 Kwi 2017, 13:25

Dwie godzinki na postojówkach to nic strasznego. Niepotrzebie go odpalałaś i jeździłaś. Przejechałaś mniej więcej tyle, żeby aku zregenerował sie na tyle, co stracił na rozruch :) . Teraz, jak już jest ciepło, nic mu nie będzie. A dla spokojności możesz go doładować jak masz prostownik. A jak nie masz, to też możesz spać spokojnie, bo doładuje się jak pojedziesz w jakąś dżuższą trasę.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

LED-owa rewolucja
    Jeszcze niedawno za szczyt nowoczesności uchodziły reflektory biksenonowe, jednak ich kariera już dobiega końca – dziś nowe modele aut coraz częściej wyposażane są w reflektory LED. Mało kto wie, że pierwszym samochodem ...
    BMW xActivity 2003