Problem z pracą silnika Audi A3

16 Lip 2010, 21:11

Wiatm!! posiaam audi a3 1.6 1998 r climatronik. auto po przejechaniu kilku kilometrów wchodzi na wysokie obroty i nie schodzi z nich. po wyłączeniu silnika nie moge odpalic... po kilku minutach odpala i da sie przejechac kilka kilometrow albo nawet i kilkadziesiat ale to nie zawsze... byłem u mechanika kazał wymienic przepływomierz. kupiłem nowy i załozyłem nic nie pomogło... mechanik wykasował 2 błędy i nic... przeczyscił przepustnice i tez nic nie pomogło. byłem u drugiego mechanika i powiedział ze podepnie pod komputer i wgra nowy program do komputera zwiazany z przepustnica. ja od samego poczatku stawiałem na silniczek krokowy. prosze o pomoc co robic... bo juz tyle pieniedzy wydałem...
Marcin77xx
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: katowice

19 Lip 2010, 12:48

Dziwnę że jak podpoił samochód pod komputer to nie pokazało mu żadnego błędu. :shock:
Matiol1234
Nowicjusz
 
Posty: 6
Miejscowość: Tczew

19 Lip 2010, 20:27

byłem u drugiego mechanika i podpioł auto pod kompa i mówił ze wykryło 2 błędy jeden to dotyczył sondy lambda a drugi czujnika temperatury silnika. zrobił adaptacje przepustnicy. i mówił ze wszystko ok. ze musze wymienic sonde lambda i ten czujnik. i abym najpierw jechał do elektryka zeby sprawdził dlaczego sie nie swieci check. pojechałem sie przejechac autem i normalnie jechało tylko jak wracałem do domu to znowu to samo sie zaczeło dziać. co mam teraz zrobić?? jechac na inna diagnostykę komputerową?? czy kupic te części i wymienić?? cieżko jest trafić na dobrego mechanika...
Marcin77xx
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: katowice
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
    Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
    Kiedy nie powinniśmy wrzucać na luz
    Kierowcy często nadużywają sprzęgła, na przykład dotaczając się kilkadziesiąt, a czasami nawet kilkaset metrów do świateł. Jest to nieekonomiczne i niebezpieczne. "Jazda na biegu jałowym i wciśniętym sprzęgle powoduje ...