Problem z radiem samochodowym

02 Kwi 2008, 16:01

Kupiliśmy nowe radio, które okropnie rozładowuje akumulator. Nawet jak nie jest włączone też rozładowuje. Marka samochodu Renault Laguna, rocznik 95.
Prosimy o pomoc.
teju14
Nowicjusz

Miejscowość: Krzeszów

03 Kwi 2008, 05:10

No to zapewne coś źle podłączyliście. Poprawnie podłączone radio nie ma prawa rozładować akumulatora. No chyba, że wina leży po stronie radio. Może ma jakąś wadę fabryczną. Ciężko powiedzieć.
benny_87
Nowicjusz

Miejscowość: UK

04 Kwi 2008, 16:22

Rozumiem. Oto jak radio zostało podłączone - podłączyłem tylko kabel od antenki, oraz takie ekhm "grube prostokątne" czerwony i niebieski.
Tylko tyle. Wprawdzie od radia były jeszcze jakieś inne z zatyczkami, ale nigdzie nie pasowały, a w samochodzie zostało kilka wolnych. Jestem laikiem, więc nie mam pojęcia do czego kable służyły :)
teju14
Nowicjusz

Miejscowość: Krzeszów

04 Kwi 2008, 17:18

jeśli radio jest nowe oddaj je tam gdzie kupiłeś ( musisz mieć na nie gwarancje ) niech dadzą ci nowe radio i wtedy zobaczysz czy to była wina radia czy złego podłączenia......zapewne to wina radia...
Samochód jest bogiem, prędkość nałogiem, nitro zabawą a tuning podstawą ;-)
conest997
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 4
Miejscowość: Olsztyn
Auto: BMW E36 coupe 2.0 170 km

04 Kwi 2008, 18:44

To nie wina radia, tylko tego jak je podłączyłeś. Kabel niebieski nie powinien być do niczego podłączony, ponieważ służy on do podłączania wzmacniacza lub anteny wysuwanej. Powinieneś podłączyć kabelek czerwony i pomarańczowy jeżeli jest.
benny_87
Nowicjusz

Miejscowość: UK
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować?
    Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...
    BMW E1 i E2 (1991-1993) - samochód elektryczny