Witam. Mam zamontowane w samochodzie webasto thermo top - p sterowane za pomocą telefonu GSM: Tele-comfort GSM Callstarter type a 101. Problem polega na tym, że od końca lutego nie używałem tej opcji. Teraz przyszły przymrozki i chciałem skorzystać z ogrzewania, ale ku mojemu zdziwieniu ogrzewanie w ogóle nie zareagowało na sms'a. Okazało się, że wbrew zapewnieniom operatora (SIM miała być ważna przez rok po każdym doładowaniu), karta SIM straciła ważność przed końcem deklarowanego czasu. Wymieniłem kartę SIM, jednak nowa nie reaguje na smsy, jak ustaliłem, w ogóle nie loguje się w sieci. Dopiero po włożeniu karty do telefonu dochodzą wysłane smsy.
Kontrolka miga dwukrotnie, co wg instrukcji oznacza problem z kartą SIM. Przeczytałem także w instrukcji, że bardzo trudno jest zmienić kartę SIM.
Czy ktoś może mi poradzić? Nie mam czasu, żeby jeździć do Łomianek, a na miejscu we wszystkich warsztatach bezradnie rozkładają miejsce.
Proszę o pomoc.