Problem z wyborem.

13 Mar 2011, 23:23

kolega posiadal sunny to byla ogromna porazka co chwile sie psul akurat ten samochod bardzo odrazam
bo w zyciu trzeba zap********
szarik
Początkujący
 
Posty: 68
Miejscowość: Chorzow

13 Mar 2011, 23:33

Tak to jest, że eksploatacja zależy od stanu technicznego jak kupi się trupa to nieuniknione jest że prędzej czy później się posypie, a u nas jest tak że kupno samochodu sprawnego jest sztuką ponieważ żyjemy w takim kraju gdzie większość jak najbardziej próbuje zarobić na samochodzie i kwiatki muszą być. Najlepiej jak ktoś ma jakiekolwiek pojęcie na mechanice to przynajmniej podstawowe naprawy w garażu wykona. Więc warto zwracać uwagę na mechanikę bo blacharkę sobie można zrobić niewielkim nakładem.
adammtv
Aktywny
 
Posty: 286
Miejscowość: Złoty Stok

13 Mar 2011, 23:35

dokladnie w pelni sie zgadzam z toba kolego
no ale jak jest okazja kupic cos do czego nie trzeba na poczatku dokladac to jest duzo lepiej
bo w zyciu trzeba zap********
szarik
Początkujący
 
Posty: 68
Miejscowość: Chorzow

20 Mar 2011, 18:09

Punto zakupione;)

Od dzisiaj pojawił się mały problem. Podczas włączenia świateł i kierunkowskazu prawego na tylnej prawej lampie zaczyna się impreza. Kierunkowskaz przygasa (ale nadal mruga) a zaczyna migać wraz z nim światło pozycyjne. Gdy do tego nacisnę hamulec to kierunkowskaz jakby działał 2x wolniej (co 3-4s).

Z tego co wyczytałem to chyba wina masy. odkręciłem masę od akumulatora przeczyściłem i nadal to samo. Po prawej stronie w bagażniku też tak samo zrobiłem i nic. Może być problem w lampie? Prawa tak wariuje, lewa działa poprawnie.

Mam jeszcze jedno pytanie. Do czego będzie służył przycisk na tym kluczyku:
Kod: Zaznacz wszystko
[Aby wyświetlić zawartość tego pola musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Parkurek
Nowicjusz
 
Posty: 13
Miejscowość: Polska

20 Mar 2011, 18:17

Parkurek napisał(a):Z tego co wyczytałem to chyba wina masy

Nie w akumulatorze ale w lampie....
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 6187
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

20 Mar 2011, 19:11

Nie znam się ;)

Problem naprawiony. Przeczyściłem styki i już jest wszystko dobrze.

Mam jeszcze jedno pytanie. Mam tylko jeden kluczyk. I raczej potrzebuję drugiego zapasowego. Czy jest taka możliwość, aby zakupić kluczyć z immo i zaprogramować go (nie wiem czy dobrze to opisałem i czy jest w ogóle taka możliwość). Jeśli tak proszę o instrukcję oraz link do owego kluczyka (allegro.pl itp)
Parkurek
Nowicjusz
 
Posty: 13
Miejscowość: Polska
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Silnik wysokoprężny 1.6 CDTI - Opel
    Nowy silnik wysokoprężny 1.6 l zapewnia najlepsze w swojej klasie osiągi we wszystkich kluczowych parametrach. Został wprowadzony w modelu Zafira Tourer i docelowo zastąpi obecną jednostkę 1.7 l i wersje 2.0 l o niższej mocy ...

20 Mar 2011, 22:19

Parkurek napisał(a):Mam jeszcze jedno pytanie. Do czego będzie służył przycisk na tym kluczyku:
Kod: Zaznacz wszystko
[Aby wyświetlić zawartość tego pola musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



Do włączania diody - mini latarki. Przyglądnij się dobrze kluczykowi to zobaczysz.
Dorobienie do T4 kosztuje od 150 do 250 zł, zwykły kluczyk, nie scyzoryk, bez pilota, tylko immobiliser. Myślę, że do Twojego Punta podobnie lub taniej.
stasiowski121
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2201
Miejscowość: Podkarpacie
Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
Silnik: 2.5 TDI AXG
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997