Problem z zaworami Samurai

08 Sie 2011, 17:15

Witam
Czy ktoś wie jaka być powinna szczelina na zaworach ?? w 1.3 na gazniku ??
soldatt
Początkujący
 
Posty: 135
Miejscowość: M-ce ;)

08 Sie 2011, 18:41

Dane z manuala:
luzy silnik zimny 15-25 stopni c.
ssący 0,13-0,17mm
wydech 0,16-0,20mm
silnik ciepły 60-68 stopni c.
ssący 0,23-0,27mm
wydech 0,26-0,30mm
oczywiście najlepiej ustawiać na zimnym silniku.
Kąt wyprzedzenia zapłonu 10 stopni przy 800+/- 50 obr/min
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

09 Sie 2011, 11:52

A wiesz moze co trzeba sciagnac zeby dostac sie do linki od predkosciomierza ??
Bo sa 2 rodzaje linek i ja nie wiem czy mam na zatrzask czy na nakredke rok produkcji 89 ;p jbc ;)
soldatt
Początkujący
 
Posty: 135
Miejscowość: M-ce ;)

09 Sie 2011, 12:26

odkręć zegary i podejrzyj jak masz zamontowane ;) i tak do wymiany musisz rozebrać :wink:
a przy reduktorze to musisz wleźć pod auto i wybadać organoleptycznie :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

15 Sie 2011, 14:01

na 99% masz linke na zatrzask a nie wkrecana.Dlugosci sa takie same wiec jesli pancerz masz ok to mozesz wymienic sobie sama linke;)
nie ważne jak, oby do przodu :)
SJ413 '85, SPOA, PERSISHINI 225/70/15
PITSJ413:)
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 257
Miejscowość: Giżycko
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
    Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
    Technologia, która wspiera koncentrację kierowcy
    Kierowcy firmowi pokonują najczęściej o wiele większe przebiegi od właścicieli samochodów prywatnych. Dlatego też częściej narażeni są na niebezpieczne sytuacje. Oto systemy, które dbają o bezpieczeństwo kierowcy. ...