Problem ze zmianą świateł dzienne i mijania w trybie AUTO

18 Wrz 2020, 09:34

Citroen c4 Cactus,Crossover,rocznik 2015,1.6HDI 100KM. Dzien dobry,jestem posiadaczem cytrynki chyba szczęsliwym,któraś tam z kolei,ale mam problem ze światłami mianowicie,na przełączniku swiateł mam ustawione auto czyli rano kiedy jest zmrok zapalaja się światła mijania i ledowe myslę że to jest ok,ale kiedy jest jasno czujnik wyłacza światła ok. ale nie przłącza na swiatła do jazdy dziennej,jestem u mechanika który podłączył auto pod kompa(nadmieniam że mechanik jest byłym serwisantem citroena ,program jest dedykowany do cactusa)i zaczyna się jazda wszystko jest załączone w programie wjeżdzam w ciemną strefę swiatła się zapalaja czyli czujnik działa,po wyjechaniu na dwór światła gasną ok ale nie przełanczają na światła do jazdy dziennej trzeba to zrobić ręcznie.I tutaj moje pytanie co jest grane?komputer nie wykazuje jakiegokolwiek błędu, a ze światłami lipa.Może spotkaliscie się z czymś takim?proszę o poradę
Powrót do góry
darex17
Nowicjusz

18 Wrz 2020, 09:45

A jak ustawiasz od razu na auto jak jest widno to świeca dzienne?

Spróbuj włączyć je manualnie i jak będą się świeciły to przestaw na auto i zobacz czy zgasną czy będą dalej świeciły? Oczywiście zrób to jak będzie widno.

Skoro przy manualnym ustawieniu działają to problem leży w sterowaniu tu innej możliwości nie ma.
Rokiko
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 35

18 Wrz 2020, 10:12

spróbuję,zobaczymy co z tego wyniknie,odezwę się
darex17
Nowicjusz

18 Wrz 2020, 10:51

światła ustawione na auto teraz rano,zasłaniam kartką zapalają się światła mijania oraz ledy zdejmuję kartkę z czujnika swiatła gasna wszystkie.Wyłanczam samochód powtórnie zapalam samochód nic się nie pali dopiero ręczne włączenie swiateł do jazdy dziennej
darex17
Nowicjusz

18 Wrz 2020, 14:06

Zrobiłem jeszcze jeden myk,mianowicie zalączyłem światła manualnie,palą ledy i mijania,przeżucam na ledy , gasną mijania ,
ledy zostają,na auto tego niema.
darex17
Nowicjusz