Propozycja zmiany w regulaminie

Czy zaangażowany w konflikt moderator może wykorzystywać swoją funkcję?

tak
2
18%
nie
6
55%
nie mam zdania
3
27%
Razem głosów : 11

02 Paź 2010, 23:11

fourup napisał(a): A User ma być zadowolony z działania forum, a nie z tego, że Admin Moda ładnie opidrolił.

Jedno nie wyklucza drugiego :mrgreen:

A tak poważnie to mnie satysfakcjonują wprowadzone zmiany w regulaminie i cieszę się, że doszliśmy do porozumienia :grin:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

02 Paź 2010, 23:19

ArteK napisał(a):W regulaminie dodałem dwa podpunkty do punktu 7:

a: w przypadku konfliktu na linii moderator - użytkownik w temacie w którym toczy się dyskusja moderator biorący w niej udział nie może usuwać postów (jeżeli treści wymagają usunięcia taki moderator prosi o ocenę i ewentualne usunięcie innego moderatora lub administratora)

b: wszystkie tematy które posiadają przynajmniej jedną odpowiedź i są niezgodne z regulaminem forum trafiają najpierw do śmietnika, skąd zostają usunięte bezpowrotnie

Mam nadzieję że one rozwiążą wszelkie zaistniałe wątpliwości.

Brawo! Szacunek dla Ciebie.
Forum tworzy się dla ludzi, prawda? Więc jeżeli ludzie chcą jakichś zmian, to się o tym dyskutuje i dochodzi do jakiegoś wniosku. Tutaj miało to miejsce i niejako administracja potrafiła zrzec się jakieś części własnych przywilejów. Jeszcze raz gratuluję.
Chodzi bowiem o to, że administracja moderatorzy są dla użytkowników tego forum, a nie na odwrót.

ArteK napisał(a):Chyba nie trzeba takich spraw upubliczniać, myślę że wystarczy to że osobiście się z nim kontaktowałem i wyjaśniłem sprawę.