REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
"Witam. dwumas wymieniony przy przebiegu 294 tys. Dpf w tym modelu z tego rocznika nie ma więc tez bez obaw,
Wtryski wymienione przy przbiegu 310 tys wiec też jest ok przepustnica nowa, Alternator nowy, olej i filtry też wymienione
Opony letnie 235/45/17 założone półtorej roku temu
Turbina robiona przy przebiegu 330t tys
jedyny mankament to prawy i lewy błonik z przodu nie wielka korozja na rantach ale w tych autach to normalne
i można kupic blotniki w kolorze za 300 pln za sztukę "
to ze pewniak ja go kupiłem dwa lata temu od znajomego gdzie mieli Skodę w firmę i prezes pociskal ciagle nią na Niemcy. Książka jest do końca w szkodzie serwisowana
Raz w szkodzie malowałem przedni błotnik bo mi babka odrysowała
Sprzęgło jak i turbo wydaje mi się w b. Dobrej kondycji
Ale zawsze można gdzieś podjechać i sprawdzić
PeEm napisał(a):I jest dla mnie szalenie dziwne, że właściciel tego auta wymienił tyle rzeczy
silnik sam w sobie przyspiesza przyjemnie (turbo z VTG), ale na trasie po prostu brakuje jednego biegu, przez co we wnętrzu jest głośno, a i spalanie wzrasta. Ale do ok 120-130 jest okPeEm napisał(a):Wiem, że tematów było sporo, ale - warto się nim zainteresować? Pomijając już elastyczność, że ciężko w trasie bo głośny, że nie przyspiesza itd.