Prośba o pomoc - Volvo V40

21 Lip 2013, 02:23

Witajcie, jestem obecnie na etapie poszukiwania samochodu (swój właśnie sprzedałem).

Wpadło mi w oko Volvo V40 - jedynie z LPG (jestem studentem) wchodzi w grę. Czy te auta dobrze znoszą gaz?

Auto będzie użytkowane 80% miasto, 20% trasa. Przebiegi ok. 20 tys. km. rocznie.

Jestem z Poznania, co powiecie na te egzemplarze?

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Posiadam miernik lakieru, także jeśli jest walone i obszpachlowane - będę wiedział. Poza tym przy ew. chęci zakupu odżałuję te parę złotych na diagnostykę w ASO.

Brałem również pod uwagę Seata Ibizę II FL w silniku 1.9 SDI - wiem, muł, ale niezawodny, ekonomiczny i do miasta jak znalazł.

Moglibyście ocenić te oferty? Ew. rzucić swoimi propozycjami?

Z góry dzięki za pomoc :)
qwertet
Nowicjusz

Miejscowość: Poznań

21 Lip 2013, 19:05

zajżyj na volvoforum.pl lub na v40.pl tam są fanatycy marki :D
Szukasz nowego Volvo, pomogę w wyborze modelu, konfiguracji, przy negocjacjach z dealerami. Znajdę dobrą ofertę na auto i finansowanie, bez zobowiązań. Auta do zamówienia i od ręki, demo dealera, używane z sieci dealerskiej Volvo.
Zapraszam na priv.
Rom33
Stały forumowicz

Zdjęcia: 227
Miejscowość: Wisła
Prawo jazdy: 15 07 1997
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo V50
Silnik: 2.0 D 136KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

21 Lip 2013, 21:15

Myślę, że to jest bez sensu. Mam pytać fana Volvo, czy warto kupić Volvo?
qwertet
Nowicjusz

Miejscowość: Poznań

21 Lip 2013, 22:53

Wywnioskowałem z Twojego postu że potrzebujesz informacji o instalacji LPG w v40 :o pozatym nikt nie powie Ci lepiej co boli konkretny model od jego posiadacza :yes: po zdjęciach to można tylko z fusów wróżyć.
Jest jeszcze jedno na forach możesz znaleźć auta wystawione do sprzedaży przez forumowiczów a sprawdzając ich posty odnaleźć historię samochodu, co go bolało, co było zrobione i na jakich częściach.
Każdy robi jak chce ja tylko podsunąłem Ci kierunek.