Prośba o wycenę + problem z obrotami i mocą, Honda Civic 1.4i 1999 LPG

30 Lip 2016, 20:02

Dzień dobry forumowicze!

Liczę że mi pomożecie i doradzicie w kwestii dwóch spraw.

Po pierwsze, mam problem ze swoją Hondą Civic 1.4i 1999r LPG. Dziś jadąc samochodem zauważyłem trzy rzeczy: podczas jazdy przy wciskaniu sprzęgła aby zmienić bieg obroty mi spadają prawie do zera, w pewnym momencie podczas jazdy samochód zgasł całkowicie ;/ Po drugie dodając gazu a następnie puszczając na biegu jałowym zauważyłem że obroty spadają znów prawie do zera, aby po chwili ustabilizować się do około 650 obr/min. Po trzecie gdy auto jest zimne i je odpalam auto osiąga 1300 obr/min lecz po chwili na dosłownie sekundę obroty spadają do około zera, samochód się krztusi ale po chwili obroty znowu wracają. Drugą sprawą jest brak mocy, dziś na odcinku około 2-3 km, samochód stracił prawie całkowicie przyśpieszenie, zmieniając bieg z 2 na 3 przy 3000obr/min samochód osiągał 1500/obr i nie chciał przyśpieszać, kierownica cała mi drżała, lecz po jakimś czasie to ustało, lecz boję się że problem wróci. Wiecie może co może być przyczyną takich spraw? Na forum czytałem że przyczyn może być wiele np. przepustnica, zawory, co wy o tym sądzicie?

W poniedziałek wybieram sie do mechanika (auto zakupiłem kilka tygodni temu) i poza zlokalizowaniem i naprawą usterek powyżej chciałbym wymienić też m.in:

-rozrząd (pompa+rolka+pasek)
-filtry,
-świece,
-kable WN,
-olej silnikowy i płyny eksploatacyjne,

+ regulacja zaworów, mechanika zbytnio nie znam, polecił mi go znajomy, mam więc pytanie, ile tak na "oko" będzie mnie to kosztowało (tj. części + robocizna)?
Byłbym wdzięczny za wskazówki i pomoc!
Serdecznie pozdrawiam,
Tomek.
Kemot92
Nowicjusz
 
Posty: 20
Auto: Nie mam

30 Lip 2016, 20:27

Kemot92 napisał(a):Dziś jadąc samochodem zauważyłem
Nie pisze czy jechał na LPG czy na PB. Nie pisze czy problem występuje na obu paliwach czy jednym i jakim. Nie pisze jaką tam ma instalację LPG. Jednym słowem nie przygotował się należycie do założenia tematu.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4903
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

31 Lip 2016, 08:45

Przyglądnij się dwóm neeragicznym punktom tego silnika,zwłaszcza jeśli ma on ponad 200 tyś.km,przeczyścić rozdzielacz zapłonu i wymienić przewody zapłonowe jeśli od dawna nie były wymieniane.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8572
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

31 Lip 2016, 19:50

Wtedy jechałem na LPG (instalacja sekwencyjna), dziś przełączyłem na PB i problem obrotów nadal występuje, przebieg to 260tys km także zwrócę uwagę na wymienione rzeczy. Dzięki.
Kemot92
Nowicjusz
 
Posty: 20
Auto: Nie mam
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...