REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Widziałem ostatnio takie rozwiązania pytanie tylko czy te ładowarki są odpowiednio zabezpieczone tak żeby nie uszkodzić instalacji w samochodzie no i co jak już akumulator będzie naładowany, sama się rozłączy. Jakiś układ sterujący musi być.Kao napisał(a):Ja się ostatnio zastanawiałem czy nie kupić sobie takiej ładowarki solarnej
Toyoty tak mają i najlepiej po takim odłączaniu akumulatora wyłączyć wszystkie odbiorniki prądu w tym klimatyzację i uruchomić silnik zostawiając go do włączenia wentylatora (nie dodawać gazu w między czasie) to chyba najszybsza i najlepsza adaptacja w tym przypadku.lejto007 napisał(a):W toyocie po ostatnim podladowaniu Akumulatora nie wiedziałem, że przepustnica musi się ustawić:-)
Nie masz kogoś znajomego gdzie mógłbyś podładować akumulator bez odpinania odpowiednim prostownikiem?lejto007 napisał(a):Miieszkam na 2 piętrze i chyba lipa żebym spuszczał przedłużacz z balkonu i ładował na zewnątrz
No to jest już jakieś rozwiązanie żeby nie ciągnąć kabli.lejto007 napisał(a):Hm, teoretycznie jak jeździmy na wieś co około 5-6 tygodni to mogę jeden na wsi naładować, następnym razem pojechać drugim.
lejto007 napisał(a):Żona codziennie do przedszkola 4km tam i z powrotem a ja w dieslu 5-8 odcinków po kilka kilometrów (2-5km) po mieście
myślałem o czymś bardziej zaawansowanym, coś z modułem który mógłby sterować całą oparacja.Rokiko napisał(a):Nie jest to drogie bo w graniach 140zł można kupić 12V z mocą 2,4W