Proszę o dobre rady i pomoc w nagłośnieniu

07 Kwi 2011, 22:52

Witajcie. Mam do was bardzo ważna prośbę.

Mam polo III 1.6 rocznik 95 i mam takie pytanie. Kupuję właśnie takie radio: [link do oferty na Allegro wygasł] i do tego radia chciałbym zamontowac w klapie od bagażnika takie oto głośniki: [link do oferty na Allegro wygasł] lub te :http://allegro.pl/ha6504-mocny-bass-wysoka-jakosc-2-sztuki-i1524220176.html . Czy po podłączeniu którys z tych głośników plus te oryginalne w polówce( na desce rozdzielczej i w drzwiach) to beda wszystkie działać? Proszę was o odpowiedź i o rady.

Ps. jestem totalnie zielony jesli chodzi o car audio i pisze do was bo chcialbym zrobic sobie naglosnienie. pOZDRAWIAM
Trzeba dbać o auto jak o własną dziewczynę!
masakrator88
Nowicjusz

Miejscowość: opolskie

08 Kwi 2011, 10:43

Radio ma 4 wyjścia na głośniki wiec da radę podłączyć wszystko.

Co do jakości tego nagłośnienia to będzie ona zerowa, nie dość że radio byle jakie (pewnie gorsze niż seryjne w Polo) to do tego głośniczki za 30zł w tylej klapie. Mogę z góry Ci powiedzieć że troszkę rozkręcisz i wszystko będzie pierdziało i furczało.
error106
Początkujący

Miejscowość: Warszawa

08 Kwi 2011, 12:30

Jakości nie będzie głośność hmm jakoś tam to pewnie zagra ale szału nie będzie. Osobiście wolał bym zamontować lepsze głośniki do drzwi a tyłu nie ruszać ewentualnie jaki mały sub.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Sosnowiec
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Audi S8 i Wp11-144
Silnik: AVP, QG18DE
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2001

08 Kwi 2011, 12:41

Ja bym zostawił to co jest i za miesiąc/dwa kupił coś porządnego w drzwi i wywaliłbym to z podszybia (albo wsadzi tam wysokotonowe z zestawu odseparowanego), jakość o niebo lepsza i porównywalnie cenowo z tym co chcesz zrobić.
error106
Początkujący

Miejscowość: Warszawa
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Volvo wprowadza zmiany w modelach S80, V70 i XC70