Prosze o konkretną poradę...

14 Gru 2010, 17:18

Masz rację,nie ta półka zwłaszcza jeśli chodzi o bezpieczeństwo :-D
Dieslom z E46 (zwłąszcza 2.0 z pękającym wałem) też dużo brakuje do D5 Volvo.
AreBie
Aktywny
 
Posty: 488
Miejscowość: NML

14 Gru 2010, 17:26

Może jakieś uzasadnienie? Z resztą nie o tym była mowa, no ale jak zwykle chcesz robić śmietnik to rób.
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

14 Gru 2010, 17:29

Oczywiście. Udowodnić wyższość D5 czy słabość diesli w E46 ? (te popękane wały nadal czekają na ciebie)
Co do bezpieczeństwa to pooglądaj sobie testy na youtube ("crash test" to tak dla ułatwienia ;-) )
AreBie
Aktywny
 
Posty: 488
Miejscowość: NML

14 Gru 2010, 17:43

Widzę, że dalej nie możesz przeboleć tych kilku % silników 2.0d 150km, których dotyczy problem. Wow - NCAP już nie jest dla Ciebie wyznacznikiem bezpieczeństwa? :mrgreen: Już zaglądając w dane katalogowe na dzień dobry rzuca się w oczy kilka faktów. BMW 2.0d 150km ma 8.9 do setki, vmax 221km/h, natomiast ten cały depięć przy pojemności sporo wyższej, bo 2.4 i mocy aż 163km ma 9.5 do setki, vmax oszałamiający... 210km/h no i pali litr w mieście więcej. Faktycznie, BMW się nie umywa.
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

14 Gru 2010, 19:34

ja wolalbym zaplacic wiecej za paliwo niz zeby w wypadku nie wyjsc z samochodu, a co to sa samochody sportowe ze vmax sie liczy ?? moze ci poruwnam np veyrona do tej beemki nawet z najwiekszym silnikiem i co cos gowniano wypadla w testach
rostek
Nowicjusz
 
Posty: 46
Miejscowość: Ostrołęka
Auto: Volvo S80, 2.4i 170KM

14 Gru 2010, 21:48

Części dziesiętne w przyspieszeniu i kilkanaście km różnicy vmax to nie wyznacznik "lepszości" ;)
"Nie wiem co się tak uparłeś na to V6 skoro byle Opel, czy Ford to ma..."
Kierunkowskaz
Zaawansowany
 
Posty: 987
Miejscowość: Warszawa (WI)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Sala koncertowa na czterech kołach
    Czasy klasycznego radia AM/FM i stosów kaset magnetofonowych zdolnych zaspokoić większość muzycznych potrzeb kierowcy dawno już minęły. W najnowszym Lexusie LS można znaleźć nie tylko styl nawiązujący do japońskiej ...

14 Gru 2010, 23:57

Ciekawe ilu kierowców osiągnie te 8.9 s do 100 :-D Zapominasz że najważniejszy jest łącznik pomiędzy kierownicą a pedałami. Stereotypowe myślenie posiadaczy BMW. Mają najlepsze auto bo przyśpiesza o ułamek sekundy szybciej i jest kilka km szybsze na papierze.

Co do mocy z litra... Civic 4G IVT 1.5 - 150km, Civic 6G VTI 1.8 - 179km, S200 2.0 - 240km i to wszystko silniki wolnossące.

Wracając do tematu... zdecydowanie S60 lub Saab 9-3
AreBie
Aktywny
 
Posty: 488
Miejscowość: NML

15 Gru 2010, 00:14

0.6 różnicy do setki to sporo. volvo ustępuje bmw designem, wykończeniem, awaryjnością, jedynie chyba bezpieczeństwo jest na wysokim poziomie. Ogólnie volvo z roku na rok się pogarsza, nie rozumiem skąd te zachwyty nad tą marką. Solidna, ale nic pozatym.
ens
Początkujący
 
Posty: 108
Miejscowość: Kraków
Auto: Audi TT 1.8T 259KM

15 Gru 2010, 00:18

rostek napisał(a):ja wolalbym zaplacic wiecej za paliwo niz zeby w wypadku nie wyjsc z samochodu, a co to sa samochody sportowe ze vmax sie liczy ?? moze ci poruwnam np veyrona do tej beemki nawet z najwiekszym silnikiem i co cos gowniano wypadla w testach


Dlaczego miałbyś nie wyjść z samochodu? E46 jest b. bezpiecznym autem.

AreBie - jak chcesz się podniecać mocą z litra... no to sorry, ale nie robi to na mnie wrażenia. S42B20 - 1999cm^3 i 315km... też wolnossak i to chyba już około 20 letni.

ens - no dokładnie, 0.6s to sporo, zwłaszcza na takim pułapie. Miejscowe trolle jednak tego nie pojmą.
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

15 Gru 2010, 00:30

Tak 0.6 sekundy (słownie bo może myslisz że to minuty) to ogromna róznica :-D Przestań się kompromitować! 0.6 sekundy dobry kierowca urwie przy zmianie każdego biegu w porównaniu za amatorem. Chciałbym poprostu zaobaczyć jak udaje Ci się osiągnąć te 8.9 :-D
Może zamiast o przyśpieszeniu szybszym o 0.6 s napiszesz jaka jest różnica w drodze hamowania ze 100km/h do 0 ?
AreBie
Aktywny
 
Posty: 488
Miejscowość: NML

15 Gru 2010, 00:33

W moim źródle danych tego nie było. Ciekawy jestem sam. Nie mam czasu szukać tego na necie, jak chcesz to proszę bardzo. Ogarnięty kierowca powinien osiągnąć przynajmniej statystycznie o 0.6s lepszy od Volvo, hehe. Nie wiesz, że 0.6s do setki przy osiągach na poziomie 8 - 9s to nie to samo co w przypadku 14 czy 15s? :roll:
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

15 Gru 2010, 00:37

Jaki Ty jesteś q... żałosny.
AreBie
Aktywny
 
Posty: 488
Miejscowość: NML

15 Gru 2010, 00:38

Tak 0.6 sekundy (słownie bo może myslisz że to minuty) to ogromna róznica Przestań się kompromitować!

Tak to duża różnica na tym poziomie, kompromitujesz się narazie Ty tego nie wiedząc
.6 sekundy dobry kierowca urwie przy zmianie każdego biegu w porównaniu za amatorem

czy volvo prowadzą tylko dobrzy kierowcy, a reszte aut amatorzy? Chyba logiczne, że przy porównywalnych umiejętnościach lepszy będzie ten w szybszym aucie :???:
Może zamiast o przyśpieszeniu szybszym o 0.6 s napiszesz jaka jest różnica w drodze hamowania ze 100km/h do 0 ?

W tym wypadku stawiam, że volvo ustępuje bmw :wink:
ens
Początkujący
 
Posty: 108
Miejscowość: Kraków
Auto: Audi TT 1.8T 259KM

15 Gru 2010, 00:41

AreBie napisał(a):Jaki Ty jesteś q... żałosny.



Hahahaha, poszła kupcia po nodze, oj poszła. :mrgreen: Możesz iść już spać, jakbyś nie mógł zasnąć to polecam szklankę gorącego mleka. :wink:

ens - widzę, że następny ogarnięty na forum jest, to dobrze... czasem się czuję taki samotny w przeprawach z trolami. :mrgreen:
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

15 Gru 2010, 00:55

Wracając do tych 0.6 sekundy. Wiecie co się dzieje potem w D5?
"Po przekroczeniu 2 tys. obr./min auto wręcz katapultuje do przodu. Potwierdzeniem dobrej elastyczności silnika są krótkie czasy wyprzedzania. Na 6. biegu zwiększanie prędkości od 80 do 120 km/h trwa zaledwie 10,4 s - to rekord w klasie mocnych diesli." Pozostałe wyniki pomiaru elestyczności poszukajcie sobie w necie, nie będą to już ułamki sekund, ale według waszej "skali" to chyba nawet dni :-D
AreBie
Aktywny
 
Posty: 488
Miejscowość: NML