Proszę o pomoc

22 Wrz 2010, 12:25

Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum. Zwracam się do was z prośbą o radę odnośnie kupna samochodu. Mam do dyspozycji ok. 22 tyś. zł. (max do 25 tyś.). Jestem kierowcą głównie poruszającym się po mieście, ale od czasu do czasu ruszam w jakąś trasę. Co do silnika - to ma być oszczędny, ale nie koniecznie musi być to diesel (po prostu żeby nie palił jak smok). Szukam auta w miarę "świeżego" - tzn takiego, który ma przebieg do 100 tyś km. Nie musi być to auto duże, aczkolwiek każde typy są mile widziane, ale nie poszukuję także "mikrusa" (może być coś średniej wielkości jak golf, punto itd.) Autko przede wszystkim ma być niezawodne - nie mam kasy ani czasu na pobyty w warsztatach (a kto ma...) - Nie obchodzą mnie panujące stereotypy o markach - wolę gorszą markę, ale z mniejszym przebiegiem i młodsze. Z góry dziękuję za pomoc i niecierpliwie czekam na odpowiedź, gdyż auta właściwie potrzebuje od zaraz...
Savage
Nowicjusz

Miejscowość: 3miasto

22 Wrz 2010, 13:14

masz mnóstwo aut do wyboru,
BMW E46 [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Mercedesa A [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
jesli młodsze i mniejsze to może Swift [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Picanto, i10, Yaris, Micra,Aveo, Fabia, Polo itd.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz

Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

22 Wrz 2010, 13:59

W cenie 22-25 tys. zł masz spory wybór, moim zdaniem warto się rozejrzeć za czymś co dobrze sprawdzi się w mieście, ale i poza nim da radę (Piccanto, Yaris, Polo, i10, Micra, Aveo itp mogą nie być do tego najlepsze, szczególnie te ze słabszymi wersjami silnikowymi).

Przebieg 100tys. to nie jest dużo, tą granicę traktuj raczej luźno - po pierwsze i tak liczniki są cofane przez handlarzy (to norma), po drugie nie zawsze większy przebieg oznacza gorszy stan samochodu.