Witam serdecznie, dysponuję kwotą ok 12 tysięcy złotych/ + - 2 tysiące. Chciałbym się dowiedzieć, spytać o poradę jakie wybrać autko. Nie ukrywam że jestem dość młodym kierowcą (prawko mam od roku) i szukam autka z nowszej generacji (z klimatyzacją, itd...) niezawodnego pod względem technicznym, w miarę mocnego (jakieś 100 KM) i mało palił. najlepiej diesel. Czy ktoś może zaproponować jakieś sensowne autko w tym przedziale cenowym?
[ Dodano: 20 Wrzesień 2010, 22:16 ] Co powiecie na temat Hyundaia Coupe??
Faktycznie, E36 1.8is jest demonem szybkości przy Hyundaiu Coupe Nawet pewnie nim nie jechałeś nigdy Wg. mnie to lepszy wybór od BMW, jest przede wszystkim o wiele bardziej atrakcyjny stylistycznie. E36 już jest strasznym przeżytkiem, takim dupowozem którego pelno na ulicach, jak konkurentów z tych lat, a HC jest mało i robi nadal wrażenie - niewielkie - ale robi
"Nie wiem co się tak uparłeś na to V6 skoro byle Opel, czy Ford to ma..."
Tyle, że E36 coupe nie udaje sportowego auta i da się od biedy tam usiąść z tyłu, spróbuj tego samego w HC. Wygląd to kwestia gustu, dla mnie HC ma zbyt delikatną "damską" linię, wolę E36, a cała reszta przemawia za BMW, no może jeszcze rocznik lepszy będzie w HC.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
Podatek od środków transportu – co warto wiedzieć? Posiadanie pojazdu wiąże się zarówno z kosztami jego utrzymania, jak i istotnymi obowiązkami podatkowymi. Niektóre środki transportu wymagają uregulowania specjalnego podatku, który może być istotnym ...
Automotive Brand Contest - nagrody dla Renault Renault otrzymało 5 nagród w trakcie ceremonii otwarcia Salonu Samochodowego we Frankfurcie w ramach tegorocznej edycji konkursu AUTOMOTIVE BRAND CONTEST. Wyróżnione zostały stylizacje nadwozia modeli Clio, ...
Lepiej chyba kupić dobre e36 za 12 niż szukać okazji golfa który nie wiadomo co ma ukryte w sobie.
Co do HC to faktycznie jest to damskie auto również moim zdaniem.