Auto w granicach 12000

20 Wrz 2010, 21:18

Witam serdecznie, dysponuję kwotą ok 12 tysięcy złotych/ + - 2 tysiące. Chciałbym się dowiedzieć, spytać o poradę jakie wybrać autko. Nie ukrywam że jestem dość młodym kierowcą (prawko mam od roku) i szukam autka z nowszej generacji (z klimatyzacją, itd...) niezawodnego pod względem technicznym, w miarę mocnego (jakieś 100 KM) i mało palił. najlepiej diesel. Czy ktoś może zaproponować jakieś sensowne autko w tym przedziale cenowym?

[ Dodano: 20 Wrzesień 2010, 22:16 ]
Co powiecie na temat Hyundaia Coupe??
dominiqs
Początkujący

Miejscowość: Trzebnica

21 Wrz 2010, 00:52

Hyundai Coupe... hmm mało praktyczne autko, które "szybciej" wygląda, jak jeździ. Polecam E36 318is.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

21 Wrz 2010, 16:12

Faktycznie, E36 1.8is jest demonem szybkości przy Hyundaiu Coupe ;) Nawet pewnie nim nie jechałeś nigdy ;) Wg. mnie to lepszy wybór od BMW, jest przede wszystkim o wiele bardziej atrakcyjny stylistycznie. E36 już jest strasznym przeżytkiem, takim dupowozem którego pelno na ulicach, jak konkurentów z tych lat, a HC jest mało i robi nadal wrażenie - niewielkie - ale robi ;)
"Nie wiem co się tak uparłeś na to V6 skoro byle Opel, czy Ford to ma..."
Kierunkowskaz
Zaawansowany

Miejscowość: Warszawa (WI)

21 Wrz 2010, 16:30

Tyle, że E36 coupe nie udaje sportowego auta i da się od biedy tam usiąść z tyłu, spróbuj tego samego w HC. Wygląd to kwestia gustu, dla mnie HC ma zbyt delikatną "damską" linię, wolę E36, a cała reszta przemawia za BMW, no może jeszcze rocznik lepszy będzie w HC.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

21 Wrz 2010, 16:55

Tyle, że autor nie szuka samochodu sportowego ;)
Kierunkowskaz
Zaawansowany

21 Wrz 2010, 17:19

Ale zawsze pokłócić się można.