Prosze o pomoc w wyborze samochodu. Pilnie.

24 Lip 2012, 18:54

Witam Wszystkich
Na samochód mogę przeznaczyć maksymalnie 7 tys. złotych. Myślę o czymś ekonomicznym i w miarę tanim, jeśli chodzi o części. W wyborze samochodu jestem zielony, jak dotychczas zastanawiam się nad takimi modelami jak:

Seat Ibiza
VW Polo
Fiat Punto II

Jeśli chodzi o ilość drzwi to jeszcze się waham co wybrać.

Może coś jeszcze polecicie? Czy całkowicie odradzacie moje propozycje?
Z góry Dziękuje za odpowiedzi.

A co sądzicie o dołożeniu niewielkiej kwoty i kupnie któregoś z tych samochodów:

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] (tutaj coś nie tak z blacharką chyba)

Jestem z Małopolski wiec interesuje mnie coś w miarę niedaleko.
A co sadzicie o Nissanach? np.:

[link do Gumtree wygasł]
Adiik
Nowicjusz

Prawo jazdy: 12 08 2009

24 Lip 2012, 20:18

Każdy samochód tak czy inaczej trzeba obejrzeć,same zdjęcia niestety niewiele mówią. Jeżeli ma być to coś ekonomicznego z przyzwoitym wyposażeniem,to proponuję wybrać miedzy VW Polo oraz Fiat Punto II- moim zdaniem niezawodne.
Exedy24
Początkujący

Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: AUDI A4

25 Lip 2012, 12:37

O Dziękuję za odpowiedź. Tez bardzo długo myślałem o Punto II. Za tą cenę na jaki przebieg najlepiej patrzeć? Polecacie gaz w punto?
Adiik
Nowicjusz

25 Lip 2012, 14:18

Szanowny kolego,

Na wstępie zdecydowanie odradzam pośpiech (to w temacie "Pilne"). Chyba ze kupujesz auto na miesiąc i nie zależy Ci na jego stanie ;)

Zawsze znajdziesz zwolenników i przeciwników danej marki/modelu, więc pytanie ogólne nie spotka się z jednoznaczną odpowiedzią..

Aby coś Ci podpowiedzieć, musiałbyś dodać do czego potrzebujesz auta? Będziesz jeździł więcej po mieście, czy może w trasie? Jakie odległości? Itp.

POzdrawiam!
APewniak
Nowicjusz
Awatar użytkownika

25 Lip 2012, 14:46