Proszę o poradę w sprawie Passata B5 i Seata Leona

05 Mar 2009, 17:44

Witam

Tak jak w temacie jestem zainteresowany kupnem któregoś z tych aut, znalazłem 2 ogłoszenia w mojej okolicy i wydają mi się ciekawe, niestety nie mam doświadczenia w kupnie aut i nie wiem na co mam zwrócić uwagę. Proszę o opinie nt. tych ogłoszeń:

Seat Leon - mój faworyt
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Passat B5
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Czy jest coś podejrzanego w tych ogłoszeniach? z góry dziękuję za każdą opinię.
Paweł_83
Nowicjusz

06 Mar 2009, 11:31

Zdjęcia nie oddają faktycznego stopnia zużycia auta. Dopiero oględziny na miejscu potwierdzą ich stan faktyczny.
Zaznaczam,że oba wskazane przez ciebie auta na pierwszy rzut oka i po zapoznaniu się z treścią ogłoszeń,wydają się warte tych oględzin i zainteresowania. :wink:
Tak na marginesie,to oglądając te auta zwróc uwagę czy na liczniku z kilometrami przy całkowitym przebiegu auta jest wyświetlony napis TOTAL.Jeśli go nie ma,to ktoś już grzebał przy cofaniu licznika.Tak ma cała grupa marek należacych Vw.Przy przebiegu poniżej 300tys. Total musi byc.
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

06 Mar 2009, 17:38

Dzięki za odpowiedź, co do przebiegu zdaje sobie sprawę, że pewnie w > 80% aut przebieg jest cofany, a szczególnie w dieslach. Jeśli właściciel dbał o niego nie ma raczej się czego bać. Na pewno skorzystam z rady i sprawdzę czy jest napis "total". Jutro wybieram się, żeby obejrzeć te auta zobaczymy czy warto... Jeszcze jedno pytanie na co zwracać uwagę przy zakupie diesla, czy są jakieś szczegóły na które trzeba zwracać uwagę?
Paweł_83
Nowicjusz

07 Mar 2009, 13:13