PROSZĘ PILNIE O POMOC!

03 Gru 2011, 11:41

A mianowicie, w tamtym tygodniu kupiłam auto sprowadzone z Niemiec, a właściwie mój tata kupił. Auto już miało załatwiony przegląd, opłacone ubezpieczenie i wszystkie opłaty, które trzeba opłacić przy sprowadzonym aucie(Zresztą nie znam się, bo jak widać jestem kobietą). No i właśnie mój problem dotyczy ubezpieczenia tego auta. Czy ono jest jeszcze ważne skoro jest na ten samochód, tylko, że na inne blachy i na tą firme, która go sprowadziła. Jest mi to bardzo potrzebne, ponieważ mój tata jest kierowcą, wyjechał na 3 tygodnie, a Ja bez niego jako właściciela nic nie załatwie. Prosze pilnie o pomoc i z góry dziękuje. :)
malami903
Obserwowany

Prawo jazdy: 11 05 2011
Auto: Renault Megane Scenic 1.6 16V

03 Gru 2011, 13:49

malami903 napisał(a):Czy ono jest jeszcze ważne skoro jest na ten samochód, tylko, że na inne blachy i na tą firme, która go sprowadziła.

Czy numer rejestracyjny na polisie jest taki sam jak na dowodzie rejestracyjnym i na tablicach rejestracyjnych ?
-Jeżeli TAK - ubezpieczenie jest ważne,
-Jeżeli NIE - ubezpieczenie jest ważne, ale w przypadku kontroli policjant będzie Ci robił trudności.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

03 Gru 2011, 19:32

Właśnie na ubezpieczeniu jest brak numerów rejestracyjnych. Samochód został ubezpieczony przez gościa, od którego kupiliśmy auto. Ja nie mogę sama załatwić tego z tym ubezpieczeniem, bo auto jest na mojego tatę(który jak wspomniałam jest kierowcą, jest w trasie i wróci za jakieś 2-3 tygodnie). Pytałam się także innego faceta, który zajmuje się sprowadzaniem aut i powiedział, że jeśli jest ten nr. VIN to jest ważne ale żeby jak najszybciej to zmienić, bo właśnie jak trafie na upierdliwych policjantów to mogą się czepiać.
malami903
Obserwowany

Prawo jazdy: 11 05 2011
Auto: Renault Megane Scenic 1.6 16V

13 Gru 2011, 20:00

Zadzwoń do ubezpieczyciela i spytaj czy możesz to załatwić Ty jeśli tata napisze Ci upoważnienie/ pełnomocnictwo.
PrezesArtek