kpmtcs napisał(a):lepiej z konsultantem, on może pomóc w wyborze taryf jak pokażesz mu rachunki, wiesz częste rozmowy z jednym klientem, jak bierzesz telefon to masz mozliwość obejrzenia go.
a nie przeszkadza Ci zasięg w Orange? ja dlatego sie przeniosłam do Plusa. na północy dobry zasięg im bardziej na południe gorszy... latania za zasiegiem nienawidze.
Czasem się zastanawiam, w jakim kraju żyję, i dlaczego mnie nigdy problemy z zasięgiem nie dotykają. I nie wiem jak to jest...
Oczywiście bez obrazy
kpmtcs, może rzeczywiście trafiłeś w zasięgową dziurę itp.
Co do rozmowy z konsultantem, to nie przepadam za salonami, nie wiem czego tak jest, ale jakoś nie pałam miłościa do nich. Czasem to może byc zło konieczne, dlatego tez pytałem się o możliwości 'negocjacji'.
Wiesz samemu moge też przeanalizować swoje faktury, akurat do tego nie jest mi potrzebny konsultant. A ewentualne pakiety zawsze można później wybrać.
Poza tym wybierając online zawsze mam tyle czasu ile potrzebuję, pracownik nie łypie na mnie złośliwym okiem, że mu zabieram czas, że kolejka się robi, że on staje sie przez to mniej efektywny.
W każdym razie, dzięki
kpmtcs za opinię, czekam na kolejne.