Przegląd samochodu z Niemiec

10 Gru 2017, 20:45

Witam,
Jestem zielony w temacie ale mam krótkie pytanko. Byłem dziś obejrzeć samochód sprowadzony z Niemiec, wszystko z nim ok ale chciałbym go przetestować jeszcze na stacji diagnostycznej. Jak to wygląda robię mu przegląd taki normalny który trzeba robić raz na rok ale samochód jest jeszcze na niemieckich tablicach. Jeżeli będę chciał go kupić to data z tego mojego przeglądu zostanie przepisana czy będę musiał wykonać kolejny przegląd jak skończy się data niemieckiego przeglądu?
Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu ponieważ nigdy nie kupowałem auta i nie wiem jak taka procedura przebiega.
Faraaa
Nowicjusz

Prawo jazdy: 04 03 2011
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Nie mam

10 Gru 2017, 20:55

Faraaa napisał(a):czy będę musiał wykonać kolejny przegląd jak skończy się data niemieckiego przeglądu?
A mozesz podac kiedy kończy się data niemieckiego przeglądu... :?:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP

Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

10 Gru 2017, 21:04

Data niemieckiego kończy się w lutym. No i czy kolejny przegląd będę musiał robić w lutym czy ten który zrobię przed zakupem będzie mi potem przepisany?
Faraaa
Nowicjusz

10 Gru 2017, 21:10

Faraaa napisał(a):Data niemieckiego kończy się w lutym.
Czyli wg.poskich przepisów przegląd jest niewazny gdyz ostatni w Niemczech byl robiony na 2 lata a w Polsce masz tryb: Irej.3lata,2lat i co rok...Przed udaniem sie do WK musisz zrobic BT i od tego monentu będzie ono wazne na 1 rok...Oczywiscie przegląd robisz na niemieckich TR ale muszą byc zgodne z DR niemieckim...
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP

10 Gru 2017, 21:22