REKLAMA
witam zakupilem pare dni temu swoja a4. Na przegladzie zauwazylem ze jedna osłona przegubu i jej otocznie jest w smarze a druga nie ... czy jest to normlane? jezeli nie to czemu takie zabieg mogl sluzyc? zauwazylem w papierkach poprzedniego wlascicela ze zakupil miesiac temu pojedyczna oslone zapewne jest to ta uparana smarem?musze wymienic rowniez łozysko przy tym samym kole poniewaz autko charaktersytycznie "wyje". Gdy podnioslem kolo na lewarek i krecilem nim wyraznie bylo slychac tarcie przy kole po 2 stronie tarcie rowniez wystepowalo ale juz znacznie mniejsze wiele razy sie bawilem kolami w poprzednich autach ale nie pamietam czy to tarcie zawsze musi wystepowac? Czytalem ze lepiej wymieniac łozyska parami bo jak sie wymieni jedno to moze to miec to zmienic zbieznosc i geo przodu tylko sam nie wiem czy to ma sens? z gory dziekuje za pomoc i wyrozumialosc