Przejeżdżanie przez wodę

26 Cze 2010, 22:47

piotrauto napisał(a):zaawansowanym kierowcą

:lol:
nie no, nie mogę powiedzieć czy jesteś złym/dobrym kierowcą, bo tego nie wiem. A mówiąc, że jesteś złym kierowcą zarzucałbym Ci, że powodujesz np. zagrożenie na drodze, a tego powiedzieć nie moge.
Ale... kolego z zaawansowaniem to z lekka przesadziłeś...
eaxene
Aktywny

Miejscowość: Toruń

26 Cze 2010, 22:49

piotrauto napisał(a):tak naprawde mając 1400 jestem zaawansowanym kierowcą i użytkownikiem forum

Czytając twoje posty śmiem wątpić zarówno w jedno jak i w drugie...
elmo
Początkujący

Miejscowość: KR/RZ/SG

27 Cze 2010, 12:03

a tam pitolicie bez sensu :mrgreen: choć i tak temat od początku trąci komizmem, bo ktoprzy zdrowych zmysłach topi samochód osobowy :mrgreen: .... ale...
ani ilość postów na forum (jakimkolwiek) ani ilość przejechanych kilometrów nie koniecznie musi świadczyć o umiejętnościach, a nawet doświadczeniu :wink:
więc nie wiem po co karmicie trola :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

29 Cze 2010, 10:26

pocieszny napisał(a):a tam pitolicie bez sensu :mrgreen: choć i tak temat od początku trąci komizmem, bo ktoprzy zdrowych zmysłach topi samochód osobowy :mrgreen: .... ale...
ani ilość postów na forum (jakimkolwiek) ani ilość przejechanych kilometrów nie koniecznie musi świadczyć o umiejętnościach, a nawet doświadczeniu :wink:
więc nie wiem po co karmicie trola :mrgreen:

O święte słowa.
A jak Piotruś uważa, że jak ma 1400 postów to znak, że jest zaawansowanymi kierowcą to niech sobie tak uważa. To ciekawe co byś powiedział jak zarejestrował by się zawodowy kierowca z kilkudziesięciu letnim stażem za kółkiem i miał by kilka postów to co od razu ktoś kto nie jest jak to ująłeś zaawansowany kierowca?
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Sosnowiec
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Audi S8 i Wp11-144
Silnik: AVP, QG18DE
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna