Przekładka samemu

12 Sty 2009, 21:00

Mam pytanie czy zrobienie przekładki freelandera samemu jest możliwe jestem mechanikiem (nie samochodowym) ale już wiele razy naprawiałem samochody (zawieszenia przekładnie kierownicze hamulce wymiana wklejanych szyb układy wydechowe).Chce zrobić to sam bo mam narzędzia garaż i myślę że dzięki zaoszczędzonym pieniądzom mógłbym kupić nowsze auto.Mam wielką prożbę ,napiszcie co muszę kupić do przekładki,światła oddam do przerobienia ,na co zwracać szczególną uwagę i jeżeli nie kupię oryginalnej maglownicy to od jakiego opla pasuje do freelandera?Za wszelką pomoc i informacje z góry bardzo dziękuję.
jurek62
Początkujący

Miejscowość: warszawa ząbki

13 Sty 2009, 00:20

Skoro się o to pytasz, czyli tego nie wiesz, to tego lepiej samemu nie rób ;)
PS. Tak ogólnie to samochód z przekładką, nie powinien być przepuszczony w badaniu technicznym, wiadomo że są przepuszczane, jednakże wg. przepisów nie powinny.
PS. Ogólnie mam dzień narzekania :twisted:
eaxene
Aktywny

Miejscowość: Toruń

13 Sty 2009, 12:57

ja mam od astry maglownice ale nie wiem od 1 czy 2 ale dziala. cos z klima sie robi. musisz nagrzewnice odwrucic
land rover freelander 2000r. 1.8 petrol 120KM
rafciuch
Aktywny

Miejscowość: grudziadz

13 Sty 2009, 18:36

Do eaxene dlaczego nie powinny przechodzić skoro są fabrycznie do tego przystosowane to zrobione na oryginalnych częściach po wydaniu pozytywnej opinii rzeczoznawcy powinien przejść.
jurek62
Początkujący

13 Sty 2009, 21:43