Witam,
wykonanie estetyczne, ale nic nie piszesz o ładownośći, podobnie jak większść wykonawców. Zamieściłem wczoraj wpis - jaki samochód do zabudowy i jakai rodzaj konstrukcji aby uzyskać maksymalną ładowność auto-lawety lub dostawczego DMC 3500. Producent Fiata Ducato, ma w swojej ofercie handlowej, wersje samochodu na poduszkach. Taka wersja ma resor, ale zawieszony jednostronnie. Zakończenie po drugiej stronie, jest oparte na poduszce, aby uniknąć przesztywnienia ramy. Widzę, że zamontowałeś poduszki jako zawieszenie wspomagające aby załadowany samochód nie oparł się o odbojach. Fiat wydał zalecenia - jak prawidłowo powinna wyglądać zabudowa. Minimalna wysokość ramy pośredniej, powinna być większa od ugięcia zawieszenia, powiększona o wysokość nadkola. To minimum 200mm. Jeżeli decydujesz się na zawieszenie pneumatyczne, lepiej kupić oryginalne ( używane ). Nie bedzie kosztowało więcej od tego które zamontowałeś, a samochód nie straci parametrów użytkowych.
Zdjęcia poniżej
1. używane resory do Ducato – zawieszenie pneumatyczne.
2. oryginalny resor do Iveco 35 …..
3. model poglądowy – z poduszką oraz amortyzatorem
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Pozdrawiam wszystkich, zapraszam do dyskusji