Przepisy dotyczące OC Kupno/Sprzedaż

30 Gru 2012, 12:26

Witam, chciałem się zapytać o ubezpieczenie OC, a mianowicie dostałem samochód od kuzyna i nie chcemy go na razie przerejestrowywać. Samochód jest zarejestrowany na wujka i kuzyna jako współwłaściciela i moje pytanie jest taki co zrobić w razie wypadku gdybym miał żeby oni nie stracili zniżek?
Czy jeżeli będziemy mieli umowę kupna/sprzedaży samochodu to zniżki im polecą?
Czy da się jakoś dopłacić lub coś innego zrobić żeby prze zemnie nie stracili zniżek?
Nie jestem żadnym wybitnym kierowcą ponieważ mam prawo jazdy niecały rok niestety do szkoły mam 30km, a wypadki chodzą po ludziach ;/
Prosiłbym o jakieś rady
tivan
Obserwowany

Prawo jazdy: 19 04 2012
Przebieg/rok: 6tys. km
Auto: Nissan Sunny Sport Coupe
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1987

30 Gru 2012, 13:23

tivan napisał(a):Czy jeżeli będziemy mieli umowę kupna/sprzedaży samochodu to zniżki im polecą?

Jezeli będziesz miał sporządzoną umowę k/s i opłaconą w US to nie musisz wymieniać DR samochodu.Tylko pamiętaj ze w takim przypadku OC musisz juz wykupic Ty....Jezeli nie masz znizek to zrobić to na współwłasciciela/brat,ojciec/który te znizki posiada...
tivan napisał(a): moje pytanie jest taki co zrobić w razie wypadku gdybym miał żeby oni nie stracili zniżek?
W kazdym przypadku niestety ale znizki lecą.... :!:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP

Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2014

30 Gru 2012, 16:01

Jak samochód jest zarejestrowany na nich, to w razie stłuczki/wypadku zniżki polecą im, bo na nich jest ubezpiecznie. A to, że ty jeździsz tym samochodem, to jest traktowane tylko jako pożyczenie tego samochodu.