Przerejestrowanie i oc Kia Sephia

31 Lip 2010, 15:12

hej,
zwlekałem z przereje samochodu jak i z wypowiedzeniem oc ( praca , w sobote ani to ani to nie było czynne ) i chciałem wkoncu przerejestrować w poniedziałek i wypowiedzieć umowe oc. i oto moje pytania bo jestem w tym zielony :
1.czy moge pójsc do wk i przerejestrować samochod na tym oc co teraz mam po poprzednim wlascicielu ( termin 30 dni od kupna samochodu minał 25 lipca)
2. czy moge wypowiedzieć oc , bo do konca oc zostało mi jeszcze poand miesiac czasu...
3. czytałem w google ze moge wypowiedziec oc do 30 dni od kupna samochodu a potem jeśli nie wypowiem przechodzi na mnie. a jakbym tak zrobił ze przerejestruje samochod na moja siostre i ja bd wspolwlascicielem i zostane w tej firmie co nadal jestem to jak bedzie wygladać rekalkulacja oc ( uwzgledniam ze ta osoba co kupilem miala 60 % znizki a moaj siostra ma 50 i tam swoje lata i pare dobrych lat prawko.)
4.czy jest jakas kara za spoznienie z przerejestorwaniem samochodu o tydzień czasu??

Pozdrawiam
giegur
Nowicjusz

Miejscowość: Puławy

31 Lip 2010, 15:18

giegur napisał(a):a jakbym tak zrobił ze przerejestruje samochod na moja siostre i ja bd wspolwlascicielem i

A na kogo jest umowa kupna... :?: :?: A czy były wlaściciel juz czy jeszcze nie wyrejestrował-orientujesz sie w tym... :?: :?:
giegur napisał(a):czy jest jakas kara za spoznienie z przerejestorwaniem samochodu o tydzień czasu??

Na dzień dzisiejszy nie ma zadnej kary...A w US opłaciłes 2% podatku... :?: :?:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP

Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

31 Lip 2010, 15:24

umowa kupna jest na mnie. a czy wyreje czy tez nie zawsze moge sie zapytać. a dajmy 2 opcje jesli by wyreje to co wtedy ? a jesli by nie wyreje to co wtedy?