Przesiadka z audi a5 na coś wygodnego do 75k

11 Paź 2017, 22:51

Autor pisze o dziurach i jakości naszych dróg. Więc jak plastiki mają mu pomóc w komforcie podróżowania? Gdyby mu chodziło o skrzypienie, to by to napisał. Jeździ A5, nie jakąś Corsą czy Golfem 4, nie o to chodzi.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

11 Paź 2017, 22:56

Mateq napisał(a):bo dla jednego twarde zawieszenie występuje już wyżej wymienionych autach a u drugich w civicu typer r
może wyjaśnię o co mi chodziło :wink: najbardziej obrazowym przykładem będzie Kia Sorento nie ta najnowsza (?), produkowana do 2015r i to chyba właśnie z tego rocznika było to auto (leasing). Spodziewałem się raczej kanapowozu, ale na nowohuckich asfaltach, czyli nawierzchni zniszczonej przez ciężki transport, zawieszenie pracowało bardzo głośno i kiepsko wybierało nierówności, przy dość znacznym przechyle na zakrętach. Zamiast tapczanu dostaliśmy toporny
wóz, choć na równym asfalcie był bardzo przyjemny. Nowy Superb na tej samej trasie był o wiele bardziej wygodny...
galakty napisał(a):SUVy mogą sprawiać wrażenie komfortowych, np. taki X5 ale tylko ze względu na swoją masę i rozmiar kół
właśnie rozmiar kół (a raczej czterech mini walców drogowych) jest głównym problemem w tym aucie.
Kao napisał(a):X5 do przemyślenia a jeszcze ciekawsze x6
no offense kolego, ale o ile jeszcze można jakoś usprawiedliwić zakup tego pierwszego, tak x6 jest autem zupełnie bez sensu :unsure:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14189
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

11 Paź 2017, 23:06

Kwiesta wymagań, dla mnie osobiście bardziej X6 pasuje niż X5, ja poprostu wyrażam swoje zdanie. Podkreślam kolejny raz że ja wypowiadam się je temat aut które znam z autopsji i miałem okazję nimi trochę pojeździć i protestować troszkę, dlatego między innymi nie dotykam tematu lexa.
galakty z całym szacunkiem ale chyba nie rozumiesz tematu. Ale nie ważne jesteś typem który lubi "aktywne dyskusję" więc nawet nie będę z Tobą w nie wchodził bo nie ma sensu robić śmietnika z tematu.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16531
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

11 Paź 2017, 23:08

Szczerze powiedziawszy to idziemy chyba wszyscy w tym temacie w złym kierunku,
Odniosłem wrażenie że autorowi chodzi o komfort typowo żeby auto fajnie wybierało nie równości nie wiem na jakich kołach ma a5 ale zapewne nie małych ale odrazu iść w pneumatykę i takie drogie suvy jak Q7,X5,X6? Serwis tych aut nie należy do tanich a autor jednak samym spalaniem przekazał że nie chce chyba aż takich kosztów i pal licho spalanie ale serwis tych aut potrafi zrujnować kieszeń :(

Ale wina leży bardziej po stronie autora bo mógł jaśniej sprecyzować wymagania i opisać temat co mam nadzieje uczyni :D
Mateq
Początkujący
 
Posty: 212
Prawo jazdy: 12 03 1993
Przebieg/rok: 21tys. km
Auto: Lexus is 250
Silnik: 2.5
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

11 Paź 2017, 23:36

@Kao nie upieram się przy tym x6, bo nie miałem do czynienia, ale x5 jakoś mnie nie powaliło i szczerze mówiąc byłem trochę rozczarowany. Choć tutaj też zostawiam sobie pewien margines, bo nie była to długa jazda.

W sumie wygodnym autem jest... Hyundai Sonata IV, ale budżet na 4 takie auta :wink:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14189
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

11 Paź 2017, 23:47

mike napisał(a):@Kao nie upieram się przy tym x6, bo nie miałem do czynienia, ale x5 jakoś mnie nie powaliło
a dasz przykład jakiegoś suva który powali? Ja takiego nie znam lub poprostu nie jechałem takim który by mnie powalił i bym powiedział Wow
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16531
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak przygotować się do jazdy?
    Najbardziej tragiczne zdarzenia na drodze to te ze skutkiem śmiertelnym, jednak nawet kiedy wszyscy uczestnicy wypadku przeżyją, jego następstwa mogą odczuwać do końca życia. Najnowsze badania wykazały, że urazy głowy, rdzenia ...

12 Paź 2017, 09:27

Widzę że temat sie trochę rozwinął, faktycznie nie mam problemu ze coś mi trzeszczy przez dziury, raczej ze mogę zahaczyc głową o sufit ;) jestem w stanie znieść utratę mocy do tych 200- 220km chociaż nie powiem że większa moc daje mi trochę bezpieczeństwa (wyprzedzanie, ewentualne uciekanie) nie jestem jakimś wariantem, używam mocy z głową. Również uważałem że suv'y są trochę bardziej wygodne. X5 wygląda masywnie więc sądziłem że jednak daje trochę komfortu, brat miał x4 z 2016 wg mnie taki mały czołg, strasznie sztywny, twardy jak klocek. Może zaczniemy od początku..

Otóż co mnie interesuje benzyna + gaz lub diesel, (drogie części akurat nie robią jakiejś wielkie różnicy jakoś zawsze trafiłem że były drogie) samochód przestronny, w miarę bezpieczny, trzymający się drogi i właśnie ten komfort podróży, taki żeby zmieścić już rodzinkę, nie dla singla. W miarę pojemny. Z ciekawym wnętrzem, lubię trochę luksusu z elektroniki, i wolałbym już chyba automat, niestety z wiekiem staje się leniwy ;)

Pozdrawiam
ognistysmall
Nowicjusz
 
Posty: 22
Prawo jazdy: 26 06 2008
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Honda Accord VII
Silnik: 2.2 tdci
Paliwo: Diesel

12 Paź 2017, 22:34

IMO lex rx i temat zamknięty.

+ taka luźna propozycja, może range?
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km